Mandag 03.03

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen :)

Gjengen har reist og jeg har fått ryddet det lille som trengtes å ryddes, satt på en vask med ull og div andre ting og oppvaskmaskinen! Nå gjenstår det bare meg selv;)

Her har det kommet enda mer snø, og jentene var happy over det..hehe Liana ropte "SØØØØØ":P hun så så stor ut idag, for jeg fant en jakke etter Emira som jeg tok på hun:rolleyes: <3

Håper dere har hatt en fin natt! Hva skal dere idag? Her må det gjøres litt husarbeid og må handle seinere :)

Morn!
Wow Anita, du har vært veldig effektiv før jeg har fått morrakaffen i kroppen :eek: :P

Vi er litt seint ute idag siden snuppa rangla til 19.30 i går, så hun sov til 07.30 og dermed rakk vi ikke frokosten i bhg...orka ikke stresse henne idag, er endel som skal være med til bhg på mandager og jeg har ikke pakka noe klart enda :P

Mannen er reist bort på jobbreise og blir borte et par dager. Lurer på å jobbe hjemmefra idag, så jeg får gjort litt husarbeid samtidig.

I kveld får jeg venninnebesøk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Morn!
Wow Anita, du har vært veldig effektiv før jeg har fått morrakaffen i kroppen :eek: :P

Vi er litt seint ute idag siden snuppa rangla til 19.30 i går, så hun sov til 07.30 og dermed rakk vi ikke frokosten i bhg...orka ikke stresse henne idag, er endel som skal være med til bhg på mandager og jeg har ikke pakka noe klart enda :P

Mannen er reist bort på jobbreise og blir borte et par dager. Lurer på å jobbe hjemmefra idag, så jeg får gjort litt husarbeid samtidig.

Haha må jo skryte mens jeg kan :P

Er deilig at hun sov lenge da:) siden kvelden ble litt senere enn vanlig ;) nesten hver morgen så angrer jeg på at jeg ikke har gjort klar sekkene og det som skal til barnehagen, kvelden før :P haha..men lærer stort sett aldri..

Hmm mannen borte:confused: da får dere jammen holde dere friske å!:P:)

God dag jenter :-) det e planleggingsdag i barnehagen i dag, så vi har oss ein ekstra kosedag :-)

Fie våkna ein gang i natt, trur ho ha mareritt.... Ho verka litt redd :-S
Men det gjekk over, etter litt mammakos :-)

Vi ska på butikken etter at Fie ha søve kvila :-)

Ho e begynnt med å syns det e ekkelt men skrot på hendern, kjæm tell meg å sei fissss, å vis meg hendern :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Gjengen har reist og jeg har fått ryddet det lille som trengtes å ryddes, satt på en vask med ull og div andre ting og oppvaskmaskinen! Nå gjenstår det bare meg selv;)

Her har det kommet enda mer snø, og jentene var happy over det..hehe Liana ropte "SØØØØØ":P hun så så stor ut idag, for jeg fant en jakke etter Emira som jeg tok på hun:rolleyes: <3

Håper dere har hatt en fin natt! Hva skal dere idag? Her må det gjøres litt husarbeid og må handle seinere :)
Effektiv dame:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Morn!

Så deilig at hun sover lengre når hun rangler:) Kos deg med besøk i kveld.

God formiddag:D

Jeg er fryktelig overtrøtt....:cool:
Nasse våknet flere ganger i natt, og har fått feber igjen stakkars..dårlig kombo med nyfødt, og når hun er syk duger bare mamma. Så nå fikk jeg virkelig smake på det å ha to;)

Nasse blir hjemme, så mannens planlagte besøk på jobben for å fikse noe økonomi greier utgår. Han gleder seg til å begynne på jobb igjen;)

Lillesøster er en uke i dag:):)

Så deilig at hun sover lengre når hun rangler:) Kos deg med besøk i kveld.

hehe, det er jammen ikke hver gang da ;) Fredag la hun seg ikke før 20.30, men våkna likevel 06.30, og lørdag var klokka over 19.30 før hun sovna men hun var våken 06.30 dagen etterpå, så nå var det nok på tide å ta igjen noe av den tapte søvnen ;)

Nasse våknet flere ganger i natt, og har fått feber igjen stakkars..dårlig kombo med nyfødt, og når hun er syk duger bare mamma. Så nå fikk jeg virkelig smake på det å ha to;)

Nasse blir hjemme, så mannens planlagte besøk på jobben for å fikse noe økonomi greier utgår. Han gleder seg til å begynne på jobb igjen;)

god bedring til Anette! Var ikke hun akkurat syk før babyen kom? :eek: Kanskje hun har en betennelse, i ørene eller noe, siden feberen er tilbake? Slik var det her når snuppa hadde ørebetennelse ;)

Hehe, har han ikke enda ei hel uke perm da, mannen din? :P

Haha må jo skryte mens jeg kan :p

Er deilig at hun sov lenge da:) siden kvelden ble litt senere enn vanlig ;) nesten hver morgen så angrer jeg på at jeg ikke har gjort klar sekkene og det som skal til barnehagen, kvelden før :p haha..men lærer stort sett aldri..

Hmm mannen borte:confused: da får dere jammen holde dere friske å!:p:)
jeg er stort sett flink til å ordne klær og matpakke klart, slik at det bare er å hoppe i klærne og gå. Men mandager skal hun ha vogna si med seg, og da må jeg trekke nytt på dyna hun har i den. Og så må jeg ha med uteklær, regntøy, støvler, ullklær osv osv. så idag ble det bare tull :P ...i går kveld orka jeg ingenting etter å ha skrubba spy ut av x-antall klesplagg, så da bare kollapsa jeg på sofaen ;) :P Men hun var heldigvis ikke syk da, bare overspising!!! Memo to myself: ikke gi 200ml mme etter masse middag, frukt, vafler OG krem :P ;)

God dag jenter :-) det e planleggingsdag i barnehagen i dag, så vi har oss ein ekstra kosedag :-)

Fie våkna ein gang i natt, trur ho ha mareritt.... Ho verka litt redd :-S
Men det gjekk over, etter litt mammakos :-)

Vi ska på butikken etter at Fie ha søve kvila :-)

Ho e begynnt med å syns det e ekkelt men skrot på hendern, kjæm tell meg å sei fissss, å vis meg hendern :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kos dere med en ekstra hjemmedag :) her er det planleggingsdag imårra, så da skal sambo også være hjemme :)

Uff feber igjen :( god bedring til Anette-mor <3 er mannen din hjemme i perm eller? Jeg husker jeg var hjemme alene med Emira som hadde omgangssyke og Liana var 4 mnd.. var ganske så slitsomt!

jeg er stort sett flink til å ordne klær og matpakke klart, slik at det bare er å hoppe i klærne og gå. Men mandager skal hun ha vogna si med seg, og da må jeg trekke nytt på dyna hun har i den. Og så må jeg ha med uteklær, regntøy, støvler, ullklær osv osv. så idag ble det bare tull :P ...i går kveld orka jeg ingenting etter å ha skrubba spy ut av x-antall klesplagg, så da bare kollapsa jeg på sofaen ;) :P Men hun var heldigvis ikke syk da, bare overspising!!! Memo to myself: ikke gi 200ml mme etter masse middag, frukt, vafler OG krem :P ;)

Hehe er deilig å få gjort det klart! Jeg ordner matpakkene om morgen mens gubben er på badet og Liana drikker/tuller med mme :P men prøver å få gjort klart resten kvelden før, men er sjeldent jeg gidder :P hehe.. det er veldig kjekt å ha 2 av all yttertøy, så slipper man å ta med hit og dit.. problemet med DET er vel prisen :eek::P

Så bra at det "kun" var overspising! Jeg har lært å se an på måten ungene kaster opp på.. for når Emira har vært syk eller fått i seg noe hun virkelig ikke liker, så brekker hun seg flere ganger etter at kroppen han fått ut alt.. men er det overspising e.l så kommer det bare opp uten brekninger;) (hvertfall her)..

god bedring til Anette! Var ikke hun akkurat syk før babyen kom? :eek: Kanskje hun har en betennelse, i ørene eller noe, siden feberen er tilbake? Slik var det her når snuppa hadde ørebetennelse ;)

Hehe, har han ikke enda ei hel uke perm da, mannen din? :P
Jo hun var det, vi var på legevakta med henne, hun hadde en mild ørebetennelse. Vi fikk penicillin, men får det ikke i henne:(

Uff feber igjen :( god bedring til Anette-mor <3 er mannen din hjemme i perm eller? Jeg husker jeg var hjemme alene med Emira som hadde omgangssyke og Liana var 4 mnd.. var ganske så slitsomt!
Ja han har en uke til heldigvis, dumt hun skulle bli syk nå.

Ja han har en uke til heldigvis, dumt hun skulle bli syk nå.

Ja er litt dårlig timing :( får håpe det går fort over ;)

Back
Topp