Nå husker jeg hvor matgal jeg ble sist svangerskap, orket ikke å spise stort, eller lage mye mat! Men jeg blir helt gal av å se på matprogrammer på tv! Jeg sikler, og har lyst på ALT!!!! Er det mulig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Værre er det at jeg saumfarer tv-guiden etter matprogrammer, for så å sitte å sutre for at jeg vil ha alt, men ikke fårHaha! NÅ måtte jeg le![]()
Mann VS mat på MaxHaha!Er det matprogrammer så sent??
Morsomt at du får det på samme måten under denne graviditeten også
![]()
Bra jeg ikke er aleneLider litt av det samme, men leter ikke etter programmer da hihiMen kommer jeg over ett må jeg se på og få lyst på *sikle*. Sliter på jobb, masse gode lunsjer og der sitter jeg med knekkebrød og syns synd i meg og gleder meg til middag. Skal ikke like mye opp i vekt denne gangen nei
![]()
Mann VS mat på Max![]()
På dagen er jeg sånn, men på kvelden når kvalmen har avtatt, da har jeg lyst på altSkulle ønske jeg hadde samme problemet som deg. Blir kvalm bare av tanken på mat![]()
På dagen er jeg sånn, men på kvelden når kvalmen har avtatt, da har jeg lyst på alt![]()
Joda, men ved middagstider er jeg så uggen og kvalm, at da vil jeg bare gjøre ferdig middag ASAPHihi! Menmen.. Lærer kanskje noen nyttige tips da?![]()
Joda, men ved middagstider er jeg så uggen og kvalm, at da vil jeg bare gjøre ferdig middag ASAPSå spørs om jeg tørr å eksperimentere da
![]()
Det var det jeg tenkte sist ogsåFår dra nytte av det når ungen er presset ut![]()
Det var det jeg tenkte sist ogsåMen det ble aldri noe av
Å vesla har forsåvidt vært et enkelt lite barn
![]()
Det er santHeheMen kan jo ihvertfall trøste deg med at det høres jo ikke ut som en direkte usunn hobby du har fått deg.. Finnes verre ting
![]()