Man VS food!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Nå husker jeg hvor matgal jeg ble sist svangerskap, orket ikke å spise stort, eller lage mye mat! Men jeg blir helt gal av å se på matprogrammer på tv! Jeg sikler, og har lyst på ALT!!!! Er det mulig!

Haha! NÅ måtte jeg le :D

Haha! :P Er det matprogrammer så sent?? :P Morsomt at du får det på samme måten under denne graviditeten også :P

Lider litt av det samme, men leter ikke etter programmer da hihi :) Men kommer jeg over ett må jeg se på og få lyst på *sikle*. Sliter på jobb, masse gode lunsjer og der sitter jeg med knekkebrød og syns synd i meg og gleder meg til middag. Skal ikke like mye opp i vekt denne gangen nei ;)

Lider litt av det samme, men leter ikke etter programmer da hihi :) Men kommer jeg over ett må jeg se på og få lyst på *sikle*. Sliter på jobb, masse gode lunsjer og der sitter jeg med knekkebrød og syns synd i meg og gleder meg til middag. Skal ikke like mye opp i vekt denne gangen nei ;)
Bra jeg ikke er alene :P Gikk veldig lite opp sist pga kvalmen, så har ingen planer om å gå opp noe særlig heller! Men hvem vet, om jeg ikke blir sååå kvalm som da :P

Skulle ønske jeg hadde samme problemet som deg. Blir kvalm bare av tanken på mat :P
På dagen er jeg sånn, men på kvelden når kvalmen har avtatt, da har jeg lyst på alt :)

Hihi! Menmen.. Lærer kanskje noen nyttige tips da? :P
Joda, men ved middagstider er jeg så uggen og kvalm, at da vil jeg bare gjøre ferdig middag ASAP :P Så spørs om jeg tørr å eksperimentere da ;)

Joda, men ved middagstider er jeg så uggen og kvalm, at da vil jeg bare gjøre ferdig middag ASAP :p Så spørs om jeg tørr å eksperimentere da ;)

Får dra nytte av det når ungen er presset ut ;)

Får dra nytte av det når ungen er presset ut ;)
Det var det jeg tenkte sist også :P Men det ble aldri noe av ;) Å vesla har forsåvidt vært et enkelt lite barn :)

Det var det jeg tenkte sist også :p Men det ble aldri noe av ;) Å vesla har forsåvidt vært et enkelt lite barn :)

Hehe :P Men kan jo ihvertfall trøste deg med at det høres jo ikke ut som en direkte usunn hobby du har fått deg.. Finnes verre ting :P

Hehe :P Men kan jo ihvertfall trøste deg med at det høres jo ikke ut som en direkte usunn hobby du har fått deg.. Finnes verre ting :P
Det er sant :P Bare se, ikke røre! Da holder jeg ihvertfall vekta :P

Sier noe der :P Jeg sitter bare her å spiser snop :P Langt verre det :P

Back
Topp