Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi vært borskjemte med ei som sover rundt, 11-13 timer hver natt og gjort det siden før hun var 3 mnd.. Men i snart en mnd nå så våkner hun på natta, så må jeg inn å gi smokken så sover hun videre.. Alt fra 1-5-6 ganger pr natt.. Skal for alt i verden ikke klage, men når man er vant til å få sove uforstyrret så merker man at det blir litt ujevn søvn nå.. Så kunne godt hatt ei natt å fått sovet 9-10 timer i strekk uten å bli vekket... Må kanskje sjekke inn på hotell og la mannen ta henneNår du blir super glad for en hel natts søvn![]()
Når man synes husarbeid er "fritid"![]()
Hørtes jo ut som en god ide det derHer har vi vært borskjemte med ei som sover rundt, 11-13 timer hver natt og gjort det siden før hun var 3 mnd.. Men i snart en mnd nå så våkner hun på natta, så må jeg inn å gi smokken så sover hun videre.. Alt fra 1-5-6 ganger pr natt.. Skal for alt i verden ikke klage, men når man er vant til å få sove uforstyrret så merker man at det blir litt ujevn søvn nå.. Så kunne godt hatt ei natt å fått sovet 9-10 timer i strekk uten å bli vekket... Må kanskje sjekke inn på hotell og la mannen ta henne![]()
Haha da må jeg si "man vet man har fått barn når man overhodet ikke har energi til en fyllekveld!!"Når man egentlig føler for å ha en skikkelig fyllekule med jentan i kveld, men ikke orke fordi det kommer en dag i morgen.......![]()
Haha signerer den!! Takker gud for Internett da jeg bodde i gokk når førstemann var baby og når jeg var alenemor og "låst hjemme" hver kveldNår babyverden er den sosiale omgangen din![]()
Jøss får du være alene på do du da?Når man føler eneste alenetiden man har er når man er på dasshahahaah! Sånn følte jeg det iallfall en stund.
Oh yes!! Kanke huske sist jeg trålet nettet på jakt etter klær til meg selv..Når man ser på barneklær i butikkene før man ser på klær til seg selv.
Når man plutselig føler man må forsvare ovenfor fremmede at man bruker posesaus...![]()