Man vet man har baby i hus når ...

Bøtteknott

Forelsket i forumet
... mannen roser en for å «være så utholdende i natt», og sikter til noe så ulidenskapelig som tålmodigheten jeg hadde med gråtende baby. (Men det er imidlertid noe romantisk over det å få ros over småting i hverdagen da.)
 
Våkner av at man lager bysse bevegelser med armene fordi du hører baby gråt. Og innser at du sover og mannen har baby.
 
Når man våkner opp om morgenen i en liten dam av melk som har lekket mens man sov
Her er det gjerne gulp eller bæsj (samsover, så ikke mitt). Gidder ikke rydde vekk nyvasket sengetøy engang, for jeg må skifte på senga hele tiden. :)
 
Her er det gjerne gulp eller bæsj (samsover, så ikke mitt). Gidder ikke rydde vekk nyvasket sengetøy engang, for jeg må skifte på senga hele tiden. :)

Bruk engangskladder, som du får kjøpt på apoteket, og legg baby oppå. Funker som bare juling her mot både gulp og andre kroppsvæsker
 
Når klesvasken hoper seg opp, og brettetøy er det siste du har lyst til
 
... Når du går rundt med puppen ute rett som det er fordi du har glemt å pakke den vekk etter siste amming :hilarious:

Snakket med svigers på FaceTime (slik at storebror får se de når han snakker med de) tidligere i dag og husket akkurat å dra t-skjorten ned over puppen før jeg flyttet telefonen slik at de kunne se ungen som akkurat var ferdig å amme:rolleyes:
 
Bruk engangskladder, som du får kjøpt på apoteket, og legg baby oppå. Funker som bare juling her mot både gulp og andre kroppsvæsker
Takk for tips! Jeg har faktisk bestilt det fra Farmasiet nettopp, og venter på pakken. Kjøpte dem for å ha som stellematte i stelleveska. Men er de ikke klamme å ligge på? For øyeblikket ligger hun på en flanellklut eller no sånt, men den beskytter ikke mot alt.
 
Takk for tips! Jeg har faktisk bestilt det fra Farmasiet nettopp, og venter på pakken. Kjøpte dem for å ha som stellematte i stelleveska. Men er de ikke klamme å ligge på? For øyeblikket ligger hun på en flanellklut eller no sånt, men den beskytter ikke mot alt.
De er veldig klamme å ligge på ja! Her prøvde vi slike i starten for det var så praktisk! Men det blir alt for klamt, og de klistrer seg nesten fast.. prøvde å legge de under lakenet også, men jeg våknet helt gjennomvåt! Så var utrolig klamt og ubehagelig.. da sluttet jeg å legge de under baby også når hun skulle sove.. men de er geniale å ha med på tur! (Også brukte jeg de til å sitte på før og etter fødsel) :dead: Innimellom legger jeg hun ned på en kladd etter mat, for da kommer det fort litt gulp.. men lar henne ikke ligge så lenge på det.. :)
 
Når du våkner midt på natten med baby klistret inntil puppen og ikke kan huske hvordan og når han kom seg dit :bag:
 
Når man har mareritt om at man er på heisatur med danskebåten og har glemt brystpumpa :D *melkespreng*
 
Når du våkner midt på natten med baby klistret inntil puppen og ikke kan huske hvordan og når han kom seg dit :bag:
Haha, jeg mistenker en sånn natt for to netter siden. Så på klokka at det var nesten ni timer siden hun hadde spist. Hadde ikke så mye spreng heller, så jeg mistenker at hun har forsynt seg selv.
 
Jeg innså plutselig at jeg stod å bysset på tacolefsen mens jeg ventet på at microen skulle bli ledig :hilarious::hungry:
 
Back
Topp