Man vet man er nygravert, og ikke helt har kommet inn i ting..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
......når man handler masse god julemat i butikken og gleder seg til å spiser det bare for å komme på mens man pakker ut posene at over halvparten av maten kan du ikke spise....

Satt akkurat å tenkte på det samme nå når sambo og ungene kom hjem. JEG VIL HA SPEKEMAT!!!!! :sad015:p

Å nei, tenk på ostene på 1.juledagsfrokost :(

Dette kommer til å bli min andre tøffe jul uten all snaddret som vi vil spise :(
Sist gang var for 2 år siden, men da var jeg høygravid så da var det ikke noe stress, men denne gangen er det jo ingen i familien som vet det... Blæh :p

Dette kommer til å bli min andre tøffe jul uten all snaddret som vi vil spise :(
Sist gang var for 2 år siden, men da var jeg høygravid så da var det ikke noe stress, men denne gangen er det jo ingen i familien som vet det... Blæh :p

Jeg var gravid i julen -06, -08 og -09, samt hadde en veldig liten en -11 (født 16. desember)

Oi, virkelig tima det inn på jula du hehe...
Denne gangen er det julebordet sin skyld at jeg tima det inn på jula :p

Heldigvis er det lite av våre julemattradisjoner jeg må stå over. Værst blir drikketradisjonene. Er langt fra noen rølper, men pleier ikke å takke nei til juleøl eller vin. Har så lite lyst til å bli avslørt :-/

her vet begges foreldre det nå, så det er ikke noe stress heldigvis. Ikke er jeg spesielt glad i hverken spekemat eller "rare" oster. Ikke drikker jeg no særlig alkohol heller. Men søstra mi, som vi feirer med i år, vet ingenting. Så litt spent på hvordan det skal gå, for jeg er fryktelig trøtt for tida, og legger meg ofte tidlig. Hadde ikke lyst å fortelle hu det enda, så håper vi klarer å skjule det i jula. De bor langt unna, så til vanlig er det ikke noe problem i det hele tatt å skjule det :)

Æ ska jobb hele jula, så har det som unnskyldning for å ikke drikk, sia æ har masse tidlig vakte å d e ansvarsvakte,så æ må værr opplagt å fokusert :)
Når det gjelds maten,så like æ itj det som ikke e bra for gravide, som spekemat,osta å sånn :)

Back
Topp