Man vet man er gravid når...

ElinS87

Betatt av forumet
...det er vondt å dusje da brystvortene er så ømme!

Syns denne tråden i april17-klubben var litt morsom og syns vi også burde ha en.

Hvilke "greier" har du?

Når du virkelig må ta deg sammen for ikke å kaste opp når du lukter bananen kollegaen din sitter og spiser

Når du tenker at du er sulten, men nei du er kvalm, nei sulten, nei kvalm.

Når du insisterer på å kjøpe ostepinner å bare ostepinner på en rett som er sammensatt av forskjellige "party" snacks :p

Når man alltid må se på tørkepapiret etter dobesøk...... :nailbiting: ...og puster letta ut når ikke det er noe unormalt å se :D
Sniker fra juni16 :) det gjorde jeg på hvert eneste dobesøk fra positiv test til jenta mi var ute :p

Når du drømmer crazy om veggdyr i et splitter nytt hus, og du drar mannen opp for å gjennomsøke madrasser, laken OG sengeramma Ups!

...når det virker som ingen på bussen har dusjet på en uke

Når bussturen til jobb er ren tortur fordi man er kvalm, kvalm, KVALM!

Når det kjennes ut som man blir knivstukket i eggstokkene/"der nede" når man hoster eller nyser xsmile8

Når du nettopp har spist makrell i tomat til lunsj og må umiddelbart kaste resten av innholdet i boksen for du blir kvalm av lukta. haha

Når du glemte å ta på hansker når du skulle kutte hvitløk i går og ikke takler lukta av fingrene dine i dag.

Når du glemte å ta på hansker når du skulle kutte hvitløk i går og ikke takler lukta av fingrene dine i dag.
Kjøp stålsåpe! Fjerner all matlukt fra fingrene, inkludert chili. Helt genial, jeg kjøpte min på Enklere liv.

Back
Topp