Man vet man er gravid/høygravid når...? :)

Når man må sette seg ned 5 ganger i løpet av en tur innom butikken, pga bekkenet og pusten :D:p
 
Når man omtrent ikke orker å ha på klær, og bare vil gå i morgenkåpa hele dagen. ;)
 
Når mannen sjekker leie om morgenen ;)
 
Når du har så mye vann i bena at kan mannens muck boots i 44/45 passer.... (bruker vanligvis 36/37
 
Når du nærmest må legge deg bakover ned på doskåla for å få tissa, fordi magen klemmer på alt så du ikke får ut noe :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Når man av vane snur seg sidelengs for å gi bedre plass i gangen i bhg når det kommer noe som skal ut (mens du driver med dagens treningsøkt som består av å få på blåsokker)
men du må innse at du egentlig bare gjorde det trangere ved å snu deg den veien...... :p
 
Når mannen har kommet i redebyggingsmodus...
 
Når mannen har funnet ut hva han skal stresse seg halveis i hjel med denne gangen mens jeg er på sykehuset.. :p

Sist gang fant han ut at han skulle ta et nytt fagbrev med skole som hadde ukessamling den uka jeg skulle ha ks, + at han og svigerfar fant ut samme dag som guttungen kom ut, at de skulle begynne å bygge køyeseng til de andre 2, så han veksla mellom skole, til meg i pausene og rett etter, hjem å passe unger å bygge seng, og tilbake til meg på kvelden :p

Denne gangen har de funnet ut at de skal sette opp nytt kjøkken å ordne svigerfars bil mens jeg er på barsel.. For all del liksom, men han ber jo om å slite seg ut med all pendlinga imellom sykehuset å hjemme :p
Men tror det er hans måte å takle det psykiske stresset som kommer med å få et barn til :p
 
Når mannen har funnet ut hva han skal stresse seg halveis i hjel med denne gangen mens jeg er på sykehuset.. :p

Sist gang fant han ut at han skulle ta et nytt fagbrev med skole som hadde ukessamling den uka jeg skulle ha ks, + at han og svigerfar fant ut samme dag som guttungen kom ut, at de skulle begynne å bygge køyeseng til de andre 2, så han veksla mellom skole, til meg i pausene og rett etter, hjem å passe unger å bygge seng, og tilbake til meg på kvelden :p

Denne gangen har de funnet ut at de skal sette opp nytt kjøkken å ordne svigerfars bil mens jeg er på barsel.. For all del liksom, men han ber jo om å slite seg ut med all pendlinga imellom sykehuset å hjemme :p
Men tror det er hans måte å takle det psykiske stresset som kommer med å få et barn til :p
Haha! Høres ut som min. Han skal begynne å ta installatørbrevet innen elektro nå, sånn i tilfelle han har lyst å starte for seg selv en gang... Og så skal han også søke seg inn til å ta ped'en på universitetet, sånn i tilfelle han har lyst å jobbe som lærer på vgs innen elektro og automasjon. :p
Tror de har en trang til å føle seg effektive eller noe. :p
 
Haha! Høres ut som min. Han skal begynne å ta installatørbrevet innen elektro nå, sånn i tilfelle han har lyst å starte for seg selv en gang... Og så skal han også søke seg inn til å ta ped'en på universitetet, sånn i tilfelle han har lyst å jobbe som lærer på vgs innen elektro og automasjon. :p
Tror de har en trang til å føle seg effektive eller noe. :p

Hehe ja svigermor sier at faren hans er akkurat likkens :p
(skal sies at han enda ikke har fått bruk for det fagbrevet han tok.... :p )
 
Når magen er i veien og du ikke kan se beina. Og når vekket låser seg og du bruker evigheter for og rulle deg ut av senga
 
... Og forstoppet når du råkjører hjem fra BHG, setter fra deg bilen i oppkjørselen med motoren på og ungen inni for å løpe på do....
 
Back
Topp