Man vet man er gravid/høygravid når...? :)

Når kiropraktoren sier 3 av ribbebeina er vridd og låst, heldigvis sa han det etter han var ferdig å knekke og strekke..
 
Når du skal ha kose kveldsmat med samboeren ved stuebordet, å har tatt på en vid T-skjorte for komfortens skyld. Så sitter du i sofaen å må sitte å skreve for å få puste og komme inntil bordet, å oppdager etterpå at en god del av maten du har spist har samla seg i den vide skjorta som har vært spent ut imellom dine skrevende føtter :p kjekt å slippe å støvsuge i allefall ;p
 
Når en enslig fiskegratengpakke er det eneste som ikke gjør deg kvalm å spise... o_O
 
Når en enslig fiskegratengpakke er det eneste som ikke gjør deg kvalm å spise... o_O

Sånn hadde jeg det med Theo, spiste fiskegrateng hver ufyselige dag!

Har ikke spist det siden, orker ikke tanken på lukta engang :p
 
Sånn hadde jeg det med Theo, spiste fiskegrateng hver ufyselige dag!

Har ikke spist det siden, orker ikke tanken på lukta engang :p
Haha, var sånn da jeg gukk med Luna og. Kunne levd på fiskegrateng, og fiskeboller i hvit saus med poteter :p Haha.. Har knapt kok spist det i mellomtiden, men nå er jeg her igjen.. Eneste som frister. .. Rimelig frustrerende for Kim som ikke er veeldig glad i noen av delene :p Haha
 
Når du ikke kan spise ved det lave stuebordet lengre fordi magen er i veien.
Og når du må ha en krakk med i dusjen for å barbere leggene :p
Og når du ikke kommer deg opp fra liggende stilling i sofaen uten en hjelpende hånd ;)
 
Når du ikke kan spise ved det lave stuebordet lengre fordi magen er i veien.
Og når du må ha en krakk med i dusjen for å barbere leggene :p
Og når du ikke kommer deg opp fra liggende stilling i sofaen uten en hjelpende hånd ;)
Ja!! Tacofredag med film på tv blir liksom ikke det samme når du søler alt i gulvet fordi magen blir i veien mellom deg og bordet..
 
Når å tørke seg etter dusjen tar lengre tid enn dusjen i seg selv, fordi alt fra rumpa og ned må lufttørke. :p

Haha denne signerer jeg! Hunden min Teddy skal alltid være med på badet nå om dagen å sleike føttene og leggene mine tørre..
Han har tydeligvis skjønt at jeg kunne trenge litt hjelp :)
 
Når du mister ting på gulvet, og orker ikje tanken på å bøye deg ned og ta det opp. Og heller venter til samboer kommer hjem.. :p
 
Når du har så mye helgedager etter barberinga at samboern spruter ut i latter når han ser underlivet ditt... :confused::confused::confused::rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek::eek::eek::eek::p:p:p:p
 
Når du har så mye helgedager etter barberinga at samboern spruter ut i latter når han ser underlivet ditt... :confused::confused::confused::rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek::eek::eek::eek::p:p:p:p

Hahaha. Her har jeg jo fått barberingstopp itilfelle KS..
Jeg dør på meg og har vel aldri følt meg mindre lekker :p
 
Når man får kjeft av mannen når man parkerer bilen rett foran døra på den nymåka plassen. Det er nemlig ambulanseparkeringa!
 
Når du har så store problemer med å tørke deg etter et toalettbesøk at du nesten vurderer å bruke dusjen :p Eller kjenner jeg meg veldig igjen i mye her.
 
Back
Topp