Man vet man er gravid/høygravid når...? :)

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Fullfør setningen :p

Er så morsomt med slike tråder :D
 
Når gubben må gå å hente en joghurt kl hall 5 på morgenen fordi du ikke orker alt styret som skjer når du må reise deg (vondt bekken, kynnere og dotur) men når den er oppspist får du sinnsykt lyst på melk,men har ikke samvittighet til å sende han avgårde igjen, så du legger deg ned å furter for deg selv, å står gladelig opp med 2'åringen kl 0630 for å sluke en halvliter melk på rekordtid :p
 
Når føttene ser ut som du veier 400kg. .. :p

Åja! Jeg frøs så skikkelig på føttene i går, så la meg med sokker på. Tok noen løse sokker hvor strikket er helt herpa på..likevel ble det DE kratra i beina :/
 
Når du ikke rekker frem til pedalene og girstanga i bilen, for flytter du setet lenger frem så får du ikke vridd på rattet.

Eller når du bruker 5 minutter på å komme seg inn og ut av bilen.

Eller når du er nødt til å sette deg ned for at ungen skal kunne gi deg klem, for du klarer ikke bøye deg nok.

Ellers kjenner jeg meg veldig godt igjen i mye over her :p flekker på magen har jeg hele tiden. Det å skulle gi gubben klem skjer nå med rompa stikkende ut og ryggen bøyd, ellers når vi ikke frem :p
 
Når du ikke rekker frem til pedalene og girstanga i bilen, for flytter du setet lenger frem så får du ikke vridd på rattet.

Eller når du bruker 5 minutter på å komme seg inn og ut av bilen.

Eller når du er nødt til å sette deg ned for at ungen skal kunne gi deg klem, for du klarer ikke bøye deg nok.

Ellers kjenner jeg meg veldig godt igjen i mye over her :p flekker på magen har jeg hele tiden. Det å skulle gi gubben klem skjer nå med rompa stikkende ut og ryggen bøyd, ellers når vi ikke frem :p

Kjenner meg igjen!! Vil helst kjøre min bil, men må låne mamma sin for på volvoen blir jeg også sittende så nært rattet at jeg ikke går svingt :p
Og når du ser bort I gangen for å sjekke om kleshengeren du rev ned I går har kommet seg opp derifra, for man ikke når ned selv :p
 
Når du tisser før du skal kjøre ungene i bhg, men etter å ha kledd på 3 stk jakker og luer, så må du gå på do en tur til, av og til fordi du må, og av og til fordi du vet at du innen 5-10 minutter uansett må en tur til :p
 
Back
Topp