Man vet man er avhengig når..

Sant det. :) Må få ordnet meg en bærbar pc, tror jeg. Upraktisk med slike stasjonære. :p
Glad jeg har bærbar, ja;) Det går fantastisk fort i forhold til telefonen.. Alternativet hadde vært å ha en telefon som ikke hadde tuch.. Går liksom så utrolig mye fortere når man har taster å trykke på;)
 
Fordeler og ulemper med begge dele :) Vi tenkte kanskje å anskaffe en stasjonær å ha på kontoret, men får se hva det blir til :)
Kontor hadde vært noe;) Savner virkelig å ha plass til et kontor, eller i det minste en pult.. Men huset her er så lite=( Da er det ihvertfall kjekt å ha en PC man kan bruke overalt;)
 
Kontor hadde vært noe;) Savner virkelig å ha plass til et kontor, eller i det minste en pult.. Men huset her er så lite=( Da er det ihvertfall kjekt å ha en PC man kan bruke overalt;)
Vi har ikke eget kontor da, men det er bygd inn en kontorkrok på kjøkkenet, så det er veldig deilig!! Vi har bare to soverom så hadde ikke hatt plass til å lage et eget kontor nei..
 
Vi har ikke eget kontor da, men det er bygd inn en kontorkrok på kjøkkenet, så det er veldig deilig!! Vi har bare to soverom så hadde ikke hatt plass til å lage et eget kontor nei..
Vi har ikke plass til det engang;) haha:) Kunne sikkert fått til noe nede i peisestua, men det blir nok ikke med det første;) Nå skal jo kurven til babyen stå der:) Og hvem vet hvor lange vi blir boende:p Har lyst til å bygge så snart økonomien tillater det:p
 
Back
Topp