Man vet man er avhengig når..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Man skjønner at man er litt avhengig når man ser at mobilen trenger strøm, men man ikke har tid til å være foruten den.. og så kommer man på at man har jo nødlader og batterier i skuffen, og plutselig var alt bra! :D

BVforum via HTC
 
Man skjønner at man er litt avhengig når man ser at mobilen trenger strøm, men man ikke har tid til å være foruten den.. og så kommer man på at man har jo nødlader og batterier i skuffen, og plutselig var alt bra! :D

BVforum via HTC

Utrolig bra :D
 
Man skjønner at man er litt avhengig når man ser at mobilen trenger strøm, men man ikke har tid til å være foruten den.. og så kommer man på at man har jo nødlader og batterier i skuffen, og plutselig var alt bra! :D

BVforum via HTC
Urutinert!! Jeg har 2 ladere - en som ligger ved sengen som jeg bruker om natten, og en som ligger i sofaen som jeg bruker når jeg har brukt telefonen for mye i løpet av dagen;)
 
Urutinert!! Jeg har 2 ladere - en som ligger ved sengen som jeg bruker om natten, og en som ligger i sofaen som jeg bruker når jeg har brukt telefonen for mye i løpet av dagen;)
Ledningen er for kort til å kunne brukes i sofaen. ;) nødlader funker utmerket! :D

BVforum via HTC
 
Ledningen er for kort til å kunne brukes i sofaen. ;) nødlader funker utmerket! :D

BVforum via HTC
Haha.. Da må du investere i skjøteledning;) Vi har ca 100.000 stikkontakter i huset, så vi har alltid en som er nær nok;) Bortsett fra på badet, der har vi ikke en eneste.. :(
 
Haha.. Da må du investere i skjøteledning;) Vi har ca 100.000 stikkontakter i huset, så vi har alltid en som er nær nok;) Bortsett fra på badet, der har vi ikke en eneste.. :(
Er egentlig masse stikkontakter her, de er bare gjemt litt bort. :p nærmeste ledige akkurat nå er rett bak huet mitt, men helt nede ved gulvet bak sofaen. :p

BVforum via HTC
 
Er egentlig masse stikkontakter her, de er bare gjemt litt bort. :p nærmeste ledige akkurat nå er rett bak huet mitt, men helt nede ved gulvet bak sofaen. :p

BVforum via HTC
Det er der min er også, så jeg har dratt fram sofaen, satt i laderen og tar den aldri ut derfra;) haha:)
 
Hihi.. skulle prøvd den her nå også, hadde det ikke vært for at jeg ikke rekker ned lengre! :p det er liksom en mage i veien. :p

BVforum via HTC
Det er derfor jeg dro frem hele sofaen (en svær, gigantisk hjørnesofa).. Desperat sa du?;)
 
Er glad jeg hadde nødlader, jeg, da slipper jeg dra rundt på sofaer i stedet for å bruke tida mer fornuftig - som her på forumet. :D

BVforum via HTC

Og den fornuftige tidsbruken gir resultater!!!! Fantastisk innsats, og så gøy at vi leder med så mye:)
 
Jeg tror ikke den lever så lenge hvis disse krigene skal fortsette, altså. :p

BVforum via HTC
Haha:) Vi får sørge for å vinne krigene og få så bra premier at vi kan kjøpe ny telefon, da;)
 
Fornuftig plan! :p
Apropos krig, jeg er litt nysgjerrig på responsen på status inne på de største gruppene. :p tihi..

BVforum via HTC
Oooooh.. Ja!!! Kan ikke du sjekke også poste kommentarene her? :)
 
De er vel kanskje ikke så fornøyde nå nei :p
 
Back
Topp