Man skal ikke tillate seg å ta helt av...

lenemor

Forumet er livet
for da ramler man så langt ned igjen....

Oppdaget for litt siden at hele mappen for september-oktober 2009 var tom på pc'n min, men tenkte at det ikke var noe problem, for jeg har jo backup... nå husket jeg endelig å hente ned harddisken med backup, og der er samme mappe tom (og ja, det er de to første månedene av August sitt liv.... alt er borte)

Jeg hadde tatt backup, men jeg slettet den og tok ny da harddisken her krasjet, og sannsynligvis har noe gått galt under kopieringen [&o]

[:(][:(][:(][:(]

[:(] å nei det er ikke mye morro

Å nei!!![:(][:(][:(]

Å nei, å nei, å nei!!!!![:(][:(][:(][:(][:(]

ÅÅ nei så trist da[&o]

Så utrolig dritt[:(]

Åh nei - skjønner godt at du er lei deg[:(]

Å nei [:(][:(][:(] Er det ikke noen som har endel bilder da? (Jeg bruker å sende endel til mamma, så hun har omtrent kopi av alle?) uff, dette var trasig , [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Monsoon

Å nei [:(][:(][:(] Er det ikke noen som har endel bilder da? (Jeg bruker å sende endel til mamma, så hun har omtrent kopi av alle?) uff, dette var trasig , [:(][:(][:(]

Har sendt noe til mamma, men langt ifra alt jeg har tatt - en sånn tomånedersmappe pleier å inneholde alt fra 300-600 bilder, og jeg kan ikke tenke meg at det var to måneder hvor jeg tok lite bilder....

Å neiii [:o] Det er så grusomt!! Me mista videoer fra eit heilt år, var i sorg omtrent hugsa eg, det er så grusomt å miste slike minner [:(] Uff, fikk vondt av deg no!

ORIGINAL: GullaSinMamma

Å neiii [:o] Det er så grusomt!! Me mista videoer fra eit heilt år, var i sorg omtrent hugsa eg, det er så grusomt å miste slike minner [:(] Uff, fikk vondt av deg no!

ja, det har vi også gjort - fordi videokameraet vårt ble stjålet under innbruddet, og der sto det en film som vi nesten hadde fylt... den er vel fra perioden ett år til to år omtrent - vi har i alle fall film fra Johanna var nyfødt

Back
Topp