Man merker at man er gravid

babyønske13

Elsker forumet
Kommende storebror har kommet i trassalderen og det skal tøyes og prøves om dagen her, jeg er ganske streng med han, men kjente at jeg var veldig irritabel etter en episode i kveld da jeg er gressenke. Etter å ha lagt han og går ned og er små irritert og går ut for å ta klesvaska så kommer det en eldre dame bort til naboen. for naboen har trampoline og hu vile at barnebarnet hennes skulle håpe der og jeg vet at naboen ikke ønsker at noen skal hoppe på den når de ikke er hjemme eller ikke er tilstede ved den pga ulykke. også synes de ikke at andre skal hoppe på den når det er sønnen sin. barnebarnet til denne dama fikk lov forrige uke å hoppe på den, men da satt de ute og sønnen min og naboens sønn lekte på trampolina. Det som skjedde da var at jeg fyra løs skikkerlig på hu dama pga at jeg var irritert fra før og krevde at hu gikk å spurte på nytt om det var greit. og ikke ta en selvfølge hver gang. dro med meg klesstativet inn og sinnet mitt og fikk roet meg ned. og snakket med naboen etterpå om det og de var veldig glade for at jeg sa ifra til henne

Uff det skal ikke være lett:-/ En klapp på skulderen til deg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

merker også at jeg lar mye temperament gå utover broren min:P stakkars gutt som sa at jobbe annen hver helg var en god løsning:P

Back
Topp