Man kan jo bli sprø av mindre!

Pimilla

Blir kjent med forumet
Sliter sååååå med disse hvite løgnene jeg farer med om dagen. Føler meg helt gjennomsiktig hver gang jeg må "lyve" for venninner for å slippe unna situasjoner med alkohol. I morgen er det middagsselskap hos en venninne og jeg sliter med å komme på en god forklaring for ikke å drikke. Det er noen i gjengen som er helt ekstreme på å grave, og jeg føler at alle ser at jeg lyver og bortforklarer - redd jeg avslører meg bare fordi jeg blir stresset. Hjelp!!? Jeg lover i fremtiden at jeg aldri skal spørre å grave å lure for mye hvis venninner sier de ikke skal drikke...

He he kjenner godt til d problemet ja. Vi skal prøve å holde ut så lenge som mulig før vi forteller det. Godt vi har denne plassen å lufte tanker og problemstillinger. Frustrerende når en er så glad for tiden,og bare sambo som en kan dele gleden med. Har du fortalt det til noen andre en din bedre halvdel?

Ja, gadd ikke alle de der unnskyldningene lenger.... Så her begynner de nærmeste å få vite.. Litt tidlig syntes eg egentlig,.. Men sånn ble det nå :)

sei du har slitt med hodepine gjennom dagen, og att du ikke vil trigge det mer med alkohol, sleng gjærne ut en klage status på face ;)

Er ikke helt klar enda for å gjøre det offisielt - for alle. Trenger mer tid til å fordøye det hele. Samt at jeg har venninner som også er kollegaer, og det foregår en del ting på jobb som gjør at jeg ikke vil at alle der skal vite. Har fortalt det til to gode venninner for å ha noen å snakke med :) Det festligste er at jeg kan ikke skylde på at jeg må kjøre for jeg har ikke bil akkurat nå! Hehe.. Tror jeg tar det på sparket og ser an situasjonen der og da ;) men det må nok bli noe mage / hodet / antibiotika aktig. Gleder meg uansett til masse god mat :)

Bruker å si at jeg går på flagyl.. Flagyl er noe antibiotikagreier som gjerne brukes til underlivsrelaterte infeksjoner mm.
Grunnen til at jeg sier jeg går på den er at den har samme virkning som Antabus som man gir til alkoholikere for at man skal bli dårlig av alkohol. Flagyl+alkohol= oppkast.

Bruker å stoppe munnen på de fleste:)

Back
Topp