Man kan ikke få for mange koalabjørner <3 (gravid)

17+4
4 dager igjen til oul. Kjenner ikke bevegelser enda. Dette er jo barn nr 3 med morkake på fremsiden og men nr 1 kjente jeg ikke bevegelse før uke 19. Med nr 2 var det tidligere, rundt uke 16. Så det er ingenting som betrygger meg på at det er liv der inne. Derfor blir oul ekstra spennende. Håper virkelig det ikke er noen avvik, for siden ul er på lille julaften så er det jo krise om man plutselig må terminere. De tar jo ikke sånnt på rrøde dager med mindre de absolutt må. Da må vi ihvertfall avlyse utenlandsturen vår 28. Desember og da vet jeg eldste hadde blitt knust. Heldigvis liten sannsynlighet for at noe er såpass galt, men merker jeg tenker ekstra på det fordi pulsen til baby var helt på grensen til å bli henvist til nipt.

Lykke til idag❤️

Gratulerer med vel overstått OUL og en liten lillebror i magen :love017 :dance011 :love7 :dance008:dance011:gen014:love017:hug007:talk017:dummy::binkybaby:Heartblue:love7

Takk folkens! :Heartred :Heartred :Heartred
Var litt bekymret for å føle på skuffelse over gutt siden dette er siste barnet og jeg dermed aldri får jente, men jeg føler bare glede! Det er så perfekt, mine tre bukkene bruse :Heartblue
Gratulerer ♡ Hilsen fersk mor til 4 flotte gutter :Heartblue

Back
Topp