Man har ikke mer moro

namba

Forumet er livet
enn man lager selv. Jeg har laget meg en lek der jeg har som mål å gå ned like mye i vekt som det Maja går opp sånn at belastningen på bekkenet ikke skal bli større når Maja vokser. i dag tok jeg henne endelig igjen, og det var artig. Nå håper jeg bare at jeg klarer å rykke fra slik at belastningen skal gå NED.[:)]Det burde la seg gjøre det.[:)]

[:D] lykke til! Hvor lenge skal leken vare?

Jeg skal ned 20 kilo (tror jeg, men jeg gir meg før dersom jeg er fornøyd før) og jeg har planer om å komme i mål lenge før Maja er 23 kg, så det blir nok bare nå i begynnelsen mens hun vokser så fort som hun gjør. Målet blir nok å "slanke bort hele Maja" om ikke så lenge.[8D] Så får jeg slanke bort Frida etter det.[:D] (det siste var sånn delvis en kødd)

Hehe[:D] Du er FLINK[:D][:D] Tør ikke sette meg det målet med Lukas tror jeg, for han vokser så fort[8D] Og jeg er like glad i mat som han[8D]

ORIGINAL: *JLmamma*

Hehe[:D] Du er FLINK[:D][:D] Tør ikke sette meg det målet med Lukas tror jeg, for han vokser så fort[8D] Og jeg er like glad i mat som han[8D]

[:D] Maja la på seg nesten en kilo på siste måneden hun også, og vi er glade i mat begge to. Det er fordelen med lavkarbo, at man kan fortsette å spise god mat.

Du er jo slank også du da, så du trenger ikke gå ned det Lukas legger på seg.[:)]

hehe. veldig morsom lek..[8D] jeg tror jeg skal teste ut noe av det samme.. for nå har den vekten til julie stoppet litt opp virker det som.. og jeg har ritalin.. så jeg sposer ikke sjokolade 24-7[8D][8D]

Jeg går på ketolyse, det samme som almyrida.[:)] Jeg har aldri trivdes så godt på slanker'n noen sinne. I ketose så har jeg et bortimot normalt forhold til mat, og det var noe jeg aldri trodde jeg kom til å oppleve igjen så lenge jeg lever. Behovet for å trøstespise (og spise) har gått veldig ned, men det er ikke helt borte. Uansett så er det en befrielse. Jeg gruer meg til jeg skal ut av ketose igjen, og det er jo et godt tegn.[:)]

Jeg er så glad for at det fungerer så bra for deg namba.. Jeg og sverger jo til lavkarbo/ketolyse.. Jeg føler meg SÅ vel, og det gir jo gode resultater.. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg er så glad for at det fungerer så bra for deg namba.. Jeg og sverger jo til lavkarbo/ketolyse.. Jeg føler meg SÅ vel, og det gir jo gode resultater.. [:)]

Ja, du er jo halvveis allerede du! Heldiggrisen![:)] Jeg er 1/4 jeg nå.

Back
Topp