Mamsen til 2...

Nyttårslykke

Gift med forumet
Ser at du også skal føde på sykehuset i Arendal, og vi er nesten like langt på vei [:D]

Spennende å se om vi møtes på føden da, hihi [:D]

Jeg skal også føde der, men har termin litt etter dere. Begge mine har kommet for tidlig så det kan jo hende vi sees!

Ja, men det er jo ikke så langt etter om du har termin 7. januar? [:D]

Jeg har ikke vært på UL enda og fått terminen, men skal det på onsdag! Det blir spennende [:)]

Heisann!

Ja det blir spennende!
Jeg har også født før tiden de 2 andre gangene men denne gangen håper jeg at jeg kommer inn i januar ihvertfall..

Går jo an å få til et treff også da[:)]
Jeg går hjemme om dagene..

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Heisann!

Ja det blir spennende!
Jeg har også født før tiden de 2 andre gangene men denne gangen håper jeg at jeg kommer inn i januar ihvertfall..

Går jo an å få til et treff også da[:)]
Jeg går hjemme om dagene..

Det hadde vært kjempe koselig da!
Er det ikke flere fra disriktet da!

Hadde vært kjempekoselig med treff [:)]

Men jeg har ingen barn fra før, så for min del vil det nok være mer aktuelt med treff etter at man har født [:)]

Vi kan jo ha treff på dagtid?
Jeg har ikke tenkt å ha med meg noen av de andre barna mine,de er i bhg[:)]
Vi kan jo ta et cafe besøk??

Dytter litt jeg[:)]

Dytter igjen....

Beklager beklager, har ikke sett at du har svart før nå jeg [:)]

Kafe- besøk hadde vært veldig koselig [:D]

Jeg er 50% sykemeldt i hele august, så jobber bare 4 timer hver dag. Etter 1. september blir det værre med treff på dagtid, men etter nyttår blir det vel tid til trilleturer også tenker jeg [:D]

Si ifra om du kan en dag da så ordner vi noe..
Jeg er 100% sykemeldt så..

Prøvde å svare på PMen, men den dataen her er selektiv i hvilke vindu den gidder å åpne- og den ville ikke ta opp det svar-vinduet.....

Jeg bor å Fevik jeg, så ikke helt "Arendalværing", hehe [:)]

Hvor gammel er du? Skal prøve å få svart på PMen etterhvert så vi kan ta samtalen mer "privat" [:)]

Så du bor der ja,vi bor på Hisøy..er fra Nedenes da..
Er 24år..

Back
Topp