Mamsemumsen

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg titta nettopp på tickeren din, og der står det:

It is 2 Months, 4 weeks and 1 days until Sprells first Birthday...

WÆÆÆ, gulla våre blir et år snart jo![8D]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Jepp! Snart blir det krone og kake på lillegutt [:D]
Satt faktisk i går og surfet litt etter kakeidéer... (her planlegger man på forhånd... *knis*)

Men førstemann er vel Mynthe som fyller år alt i september

Du kan godt få lage Elias båten kake til Elias hvis du vil, bare et tilbud altså.

ÅÅÅÅ, MYNTHE JO!!! Såklart "store lille jenta vår".

<3

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Satt faktisk i går og surfet litt etter kakeidéer... (her planlegger man på forhånd... *knis*)

Du kan godt få lage Elias båten kake til Elias hvis du vil, bare et tilbud altså.

*kremt* Det er ikke småtteri du ber om. Hehe, jeg er ikke SÅÅÅ avansert når det gjelder kaker da. Bakte sommerfugl-bløtkake til snuppas ettårsdag, samt sjørøverskip i sjokolade. Til toårsdagen hadde vi en marihønekake og en grønn en med blomster ellerno (glemmer fort...) Aner ikke hva jeg skal lage til Sprellegutten, men må da finne noe som passer etterhvert. Mulig det blir bamsekake. Det er enkelt og mamma har form.

Eliaskake ligger det forresten oppskrift på på nettsiden melk.no [:D]

Det må jeg si mumsen! Du er jo litt av en baker du [:D] hadde sikkert ikke klart å komme opp med noe av det du har gjort jeg.
Den Elias kaka så jo egentlig ikke sååå vanskelig ut da. Fikk ei sånn båtkakeform fra onkelen til Elias i Usa, men tror vi dropper å bruke den. Kan heller bake ei annen kake oppi der

*kremt* Det er ikke småtteri du ber om. Hehe, jeg er ikke SÅÅÅ avansert når det gjelder kaker da. Bakte sommerfugl-bløtkake til snuppas ettårsdag, samt sjørøverskip i sjokolade. Til toårsdagen hadde vi en marihønekake og en grønn en med blomster ellerno (glemmer fort...) Aner ikke hva jeg skal lage til Sprellegutten, men må da finne noe som passer etterhvert. Mulig det blir bamsekake. Det er enkelt og mamma har form.

Eliaskake ligger det forresten oppskrift på på nettsiden melk.no [:D]

Det må jeg si mumsen! Du er jo litt av en baker du [:D] hadde sikkert ikke klart å komme opp med noe av det du har gjort jeg.
Den Elias kaka så jo egentlig ikke sååå vanskelig ut da. Fikk ei sånn båtkakeform fra onkelen til Elias i Usa, men tror vi dropper å bruke den. Kan heller bake ei annen kake oppi der

Hvis du sjekker facebook-profilen min, så finner du bilder av kakene fra Smumsens 1 års og 2 årsdag der. (Men du må sjekke i kveld da, for det er vanligvis kun familien som har tilgang til de bildene [;)])

Så fine de var! Ble virkelig inspirert [:)] Tusen takk for at jeg fikk se dem [:)] Gleder meg til 1 års dagen jeg nå [:)]

Back
Topp