mammatrend

bellybutton

Forumet er livet
Noen som har shoppa på mammatrend.no????
Syns det er så mye lekkert der, men ikke enkelt å bestille undertøy på nett str's messig!

F. eks H&M bh'er bruker jeg 75 C, mens på Change måtte jeg ha 75 EE.
Så ikke godt å vite hvordan str mammatrend kjører!?

hei, må svare deg litt her.
ikke kjøp bh på H&m om du har fått målt deg på Change. Då skal du gå etter størrelsen til Change..
om ikke så kan du få STORE problemer med ryggen..
trust me..

her trodde vi at jeg var en D størrelse (altså den største på H&M) men fikk meg målt og viser seg at jeg er G cup...

og jeg kjenner det såå mye bedre på ryggen at jeg får nok støtte.

hmm.. jeg bruker 75 c sine på h&m, gått over til 75 d nå da.. åssen kan jeg vite om det er riktig eller ikke da?

ORIGINAL: neselo

hmm.. jeg bruker 75 c sine på h&m, gått over til 75 d nå da.. åssen kan jeg vite om det er riktig eller ikke da?

ville ha fått målt meg hos en bh forrettning, også forsøkt ut cupen der om jeg hadde vært deg.
bh cupen er nemmelig i samme størrelse på hm som de er andre steder. eneste som er forskjell på cupen er passformen.
altså hvordan bhen er designet.
det de då måler er først rett under brystet. også forsøkes det ut etter cupen når du vet hvor "lang" du er rundt under brystet.

Det å få målt seg har en sykt mange helsemessigefordeler og. blandt annet minimerer det risken å få rygg problemer drastisk. og kroppsholdningen blir mye bedre.

jeg har alltid hatt vondt i ryggen, men har aldri trodd at det var pga brystene.
no vet jeg at det er pga de. og med rett støtte for brystene så har jeg mye mindre ryggvondter. og holdningen er mye bedre.

der kan gjerne komme å si jammenjammen det koster så mye.
jenter det er verdt å ha rett størrelse på bh-en.. hilsen en som bruker mer på bh-er enn på andre klær.

Jeg har ikke store pupper, helt ok c cup, og brukt hm i alle år, men ak kjøpt meg en på change, da som sagt med ee cup, men etter å ha brukt den litt så ser jeg jo at det ikke er den rette for det heller, jeg fyller den ikke ut i toppen så blir litt tomrom.
Jeg burde kanskje gå tilbake til change å si åssen ståa er......var ingen av de andre typene som passet meg der så endte opp med en 't-shirt' form, men virker som jeg må gå tilbake til hm. Triumph har masse bra de å da... =)

Men da blir det nesten sjansespill å bestille på mammtrend.no uansett!

Eg har også brukt feil størrelse i alle år. Mykje betre etter å ha blitt målt. Dyrt er det, men det er nok vel anvendte pengar. Eg kunne og tenkt meg å bestilt, men veit ikkje om eg tar sjansen.

Back
Topp