Mammatreff i Stavanger

Hellopitty

Andre møte med forumet
Hei. Har flytta til Stavanger, Madla for ca én måned siden.. Mannen går på befalsskole og er sjeldent hjemme på dagen, så jeg og lille er alene her. Noen som har lyst til å være sosiale med oss? :D
 
Hei på deg :)

Velkommen til forumet vårt :)

Jeg så du postet tråden her inne på FAQ, så jeg flyttet den hit til generelt jeg.
Såvidt jeg vet er det mange her fra Stavanger og områdene rundt :)

Når ca er barnet ditt født? Kanskje du finner en barselsgruppe her inne også?
 
Eg bor på Hundvåg med mannen min og vår 2,5mnd baby. Hvor gammel er din? Hvis de er jevnaldre kan vi møtes :-D
 
Hei og takk for respons. Har en datter som nettopp har blitt 10 mnd gammel :) hvis det hørew greit ut så kan dere kontakte meg på pm. Er helt ny på denne siden, så beklager for å ha postet i feil kategori.. :P
 
Hei på deg :)

Velkommen til forumet vårt :)

Jeg så du postet tråden her inne på FAQ, så jeg flyttet den hit til generelt jeg.
Såvidt jeg vet er det mange her fra Stavanger og områdene rundt :)

Når ca er barnet ditt født? Kanskje du finner en barselsgruppe her inne også?

Ja, hvordan finner jeg fram til det? Er helt ny her.. Så det er mye å lære hehe
 
Anbefaler åpen barnehage mange av de i Stavanger og super sosialt. Går selv på storhaug de er åpne man-tor og pleier å komme 15-20 barn hver dag. Koster 40kr pr gang.

Har en gutt på 16 mnd som jeg er alene med mye av tiden.
 
Ja, hvordan finner jeg fram til det? Er helt ny her.. Så det er mye å lære hehe
Da skal vi hjelpe deg :)
Om barnet ditt et 10 mnd så er det ett julibarn? Stemmer ikke det?
Her finner du gruppen for de som har født i juli http://forum.babyverden.no/forums/juli-2015.1249/

Du er såklart velkommen til å poste innlegg og være med i diskusjoner overalt på forumet :)
Si gjerne ifra om jeg kan hjelpe med noe ;)
 
Bor også i Stavanger :)
Storhaug åpen barnehage bruker vi, supert tilbud!
Har en liten på 9mnd :)
 
Okei, jeg tror jeg kommer på mandag :)

Hvis du vil ha noen å gå med på
Mandag kan jeg treffe deg og ta deg med opp;) send meg pm i tilfelle;) husk å ta med niste i tilfelle til deg selv og mini, og tøfler litt gulvkaldt. Åpner kl 9.30 litt varierende hvor lenge de har åpent;)
 
Hei. Jeg er også fra stavanger området, han en på 16 måneder og venter nestemann til sommeren:-). Vi pleier å gå av og til i en åpen barnehage på forus ikke så langt fra tvedtsenteret:-). Bare gi beskjed hvis du føler for å møtes:-)
 
Hei. Jeg er også fra stavanger området, han en på 16 måneder og venter nestemann til sommeren:). Vi pleier å gå av og til i en åpen barnehage på forus ikke så langt fra tvedtsenteret:). Bare gi beskjed hvis du føler for å møtes:)
Å så koselig! Jeg sender det pm om neste gang jeg skal dit :D
 
Hvis du vil ha noen å gå med på
Mandag kan jeg treffe deg og ta deg med opp;) send meg pm i tilfelle;) husk å ta med niste i tilfelle til deg selv og mini, og tøfler litt gulvkaldt. Åpner kl 9.30 litt varierende hvor lenge de har åpent;)
Pleier du å reise kollektivt? Jeg har bil, men vet ikke hvordan det er med parkering der borte.. Men er nok parkeringsplass ett eller annet sted i området sikkert. Pleier du å være der helt til det stenger? og hva om mini sover.. Kan man fortsatt være der liksom?
 
Pleier du å reise kollektivt? Jeg har bil, men vet ikke hvordan det er med parkering der borte.. Men er nok parkeringsplass ett eller annet sted i området sikkert. Pleier du å være der helt til det stenger? og hva om mini sover.. Kan man fortsatt være der liksom?

Bor rett i nærheten så pleier å gå. Det er mulig å parkere i området men du bør flytte bilen hver 2 t pga det er bolig område og sonepakering. Alternativ er å parkere på parkeringshus i byen å gå. (Vett det er andre åpne barnehager hvor det er enklere å pakere, jeg har valgt å gå på storhaug pga beliggenhet).

Pleier å bli til 12.30-13.00 tiden da er mini helt kaputt og vil sove og jeg tar han da i vognen og går meg en tur. De fleste går en gang etter lunsj etterhvert barna trenger å sove. Noen kommer også senere og blir lengre. Jeg liker å få med samlingsstunden som er kl 10.30 også spiser vi kl 11. Prøver å komme ifra de åpner sånn han får tid å leke litt først...
 
Bor rett i nærheten så pleier å gå. Det er mulig å parkere i området men du bør flytte bilen hver 2 t pga det er bolig område og sonepakering. Alternativ er å parkere på parkeringshus i byen å gå. (Vett det er andre åpne barnehager hvor det er enklere å pakere, jeg har valgt å gå på storhaug pga beliggenhet).

Pleier å bli til 12.30-13.00 tiden da er mini helt kaputt og vil sove og jeg tar han da i vognen og går meg en tur. De fleste går en gang etter lunsj etterhvert barna trenger å sove. Noen kommer også senere og blir lengre. Jeg liker å få med samlingsstunden som er kl 10.30 også spiser vi kl 11. Prøver å komme ifra de åpner sånn han får tid å leke litt først...
Okei :) men parkering i 2 timer er sikkert nok fordi hun her sovner igjen 11-tiden. Men hun blir nok til å sove senere pga nytt sted, nye leker og alt det der hehe :P men da sees vi på mandag :D
 
Okei :) men parkering i 2 timer er sikkert nok fordi hun her sovner igjen 11-tiden. Men hun blir nok til å sove senere pga nytt sted, nye leker og alt det der hehe :P men da sees vi på mandag :D

Si ifra om du vil møtes en plass sånn jeg kan vise deg hvor det er, hvis ikke går jeg bare som normalt;) er iallefall sosialt for barn og foreldre;)
 
Back
Topp