MammaTilMarcusAndre

t0mmelise

Forumet er livet
heeeellluuuu [:)][:)][:)]
hvor blir det av deg da??
føler det er en evighet siden jeg så deg her inne sist.. hehe.. eller siden du har skrevet noe [:)]
Hvordan er formen??

*dyttehjelp ønskes [8D], så hun ser det [;)] *

hei hei:):)
ja, er inne å ser, men har ikke tiden til å være her inne så mye akuratt nå.. holder på å pusse opp huset, å e heilt utslitt for tiden.. . så etter jobb og småen e lagt sovner eg som regel på sofaen..

begjynte me litt bløndning her for eit par dager siden, var hos legen og alt e heldigvis bra[:D][:D]
er stoppet nå, men er nå sykmeldt en uke.. ska liksom ta det me ro, men e litt vanskeli.. hehe..
prøver å være på jobb selv om eg e sykmeldt.. men tar det ganske me ro...

ska komme sterkere tilbake[;)][;)]
kos går det me deg da da og lille spiren da[:D][:D]
håper alt er bra...

kjekt at du tenker på meg[8D][8D]

selvfølgelig tenker jeg på deg :))
er jo sladrevennen min :)
så bra at alt sto bra til med deg.. det var godt å høre..
små blødninger er ikke no kjekt uansett altså.. har hatt det selv.. man blir jo selvfølgelig bekymret men godt å få avklart at alt er bra med den lille der inne [:)]

åå så gøy at dere pusser opp hus da [:)] du må legge inn bilder av før og etter når det er ferdig :))

Godt å høre at du kommer sterkere tilbake.. ta vare på deg selv nå og prøv å slapp av så mye du kan med en liten i hus :)

Her går alt bare bra :) gleder meg til ultralyd om 13 dager [:D]

ska ikke på ultralyd før den 11 september eg, e jo leeeeenge te...
klarer nesten ikke vente.. hehe[:D][:D]

ska se om me eg lagt inn noe bilde når vi blir ferdi... håper på å bli ferdi me hoved etasjen nå løpet av en uke...
ska slappe mest mulig av og ta vare på meg sjøl vettu[:D][:D] syns eg fortjene det.. hehe...[8D][8D]

ikke kjekt me dei små blødningene, men så legne alt e bra klarer vi det og[;)][;)]

gleder meg til å få vite ka det blir, vist dei klarer å se det på ul da...
ska du vite hva det er??
hadde aldri klart å la være eg...

klems[:D][:D]

hehe.. det skjønner jeg godt [:)]
selvfølgelig skal jeg viiiiite [:D] hehe.. jeg er allllt for nysgjerrig av meg til å ikke vite. [:D][:D][:D]

det er ikke såå lenge til den 11 september da, hååååper tiden går kjempe fort :)
gleder meg sånn til å se hva folk her inne får [:)]

kos deg masse hjemme og nyt tiden :) i dette torden været her er det herlig å være inne og tenne lys og kose seg [:)]

klem

Back
Topp