*Sandermamma*
Forumet er livet
Lille Mathea
kom til verden på termindagen klokken 09.48[:)][:)] Hun er 3250 gram, 49 cm lang og 34 cm rundt hodet[:)][:)] Denne gangen ble det badekar og lystgass[:)][:)]
GRATULERER så mye med lille Mathea vennen[:)][:)]
Stor klem fra meg, Sander og Matheo[:)][:)][:)]
Her kommer bilde av vakkerjenta, som ligner på storesøster[:)]

Nydelige tulla[:)][:)]
********************************************************************************
Fikk melding av henne 02.15 i natt, da var hun på sykehuset med 3 centimeters åpning[:)] Så nå er hun i full gang! Så hun får nok en terminbaby gitt[:)][:)]
Masse lykke til snuppa! Om ikke lenge har du lillesøster i armene[:)] Gleder meg til å se bilder og høre om fødselen[:)]
kom til verden på termindagen klokken 09.48[:)][:)] Hun er 3250 gram, 49 cm lang og 34 cm rundt hodet[:)][:)] Denne gangen ble det badekar og lystgass[:)][:)]GRATULERER så mye med lille Mathea vennen[:)][:)]
Stor klem fra meg, Sander og Matheo[:)][:)][:)]
Her kommer bilde av vakkerjenta, som ligner på storesøster[:)]

Nydelige tulla[:)][:)]
********************************************************************************
Fikk melding av henne 02.15 i natt, da var hun på sykehuset med 3 centimeters åpning[:)] Så nå er hun i full gang! Så hun får nok en terminbaby gitt[:)][:)]
Masse lykke til snuppa! Om ikke lenge har du lillesøster i armene[:)] Gleder meg til å se bilder og høre om fødselen[:)]