Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammatiladrian
Åhh ja jeg gleder meg døds mye!! Skal bli så deilig og komme seg bort litt.
Jeg har begynt og spare litt,men går litt penger til shakira konserten også[&o] Men skal klare og spare 10 000 tror jeg! Kan leve på brød og vann en mnd og spare en hel lønning[:D]
ORIGINAL: *Crappybody
ORIGINAL: Lica86
*begynner å planlegge hvordan klær jeg skal ha med, trenger jeg heldekkende badedrakt eller bikini..... *
det du føler deg minst sexy i, kun jeg som skal være sexy på stranden skjønner du[8D][:D]
Naken da... [8D]
ORIGINAL: Lica86Da burde du ikke reist med meg hvertfall[:D][8D]
*begynner å planlegge hvordan klær jeg skal ha med, trenger jeg heldekkende badedrakt eller bikini..... *
det du føler deg minst sexy i, kun jeg som skal være sexy på stranden skjønner du[8D][:D]
ORIGINAL: Lica86Ja håper det..Vil jo ha litt som jeg kan sløse på klær og mat og san. hehe. Jeg har hvertfall ca 12000 på kontoen nå og skal spare det meste jeg kan av de.
Jeg har begynt og spare litt,men går litt penger til shakira konserten også[&o] Men skal klare og spare 10 000 tror jeg! Kan leve på brød og vann en mnd og spare en hel lønning[:D]
ja, du har jo den og.. Men gud eg misunner deg[;)]
klarer du å spare så mye?[&o] da vil jeg og det[8D][:D]
ORIGINAL: Lica86Ja håper det..Vil jo ha litt som jeg kan sløse på klær og mat og san. hehe. Jeg har hvertfall ca 12000 på kontoen nå og skal spare det meste jeg kan av de.
ja, du har jo den og.. Men gud eg misunner deg[;)]
klarer du å spare så mye?[&o] da vil jeg og det[8D][:D]