Mammatøy

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Noen som har måtte handle ennå? Kjenner jeg begynner å slite med tøyet!

Spesielt med arbeidstøy, og for å si det sånn det er ikke enkelt å finne gravid bukse med stretch i synlighetstøy! Endte med å kjøpe herrebukse med stretch, kona til selgeren skal hjelpe modernifisere den med lavere liv:hilarious::wacky:

Så håper dere har tips til gode mamma bukser :)

Jeg har kjøpt på finn.no rett og slett.. Kjøpte en hel klespakke med mange bukser, de fleste er fra hm, er der jeg har handla buksene i de tidligere svangerskapene også. Så jeg anbefaler hm sine:)

Brukte mange fra HM sist. Joggebuksen brukte jeg til det var hull i

Noen som har måtte handle ennå? Kjenner jeg begynner å slite med tøyet!

Spesielt med arbeidstøy, og for å si det sånn det er ikke enkelt å finne gravid bukse med stretch i synlighetstøy! Endte med å kjøpe herrebukse med stretch, kona til selgeren skal hjelpe modernifisere den med lavere liv:hilarious::wacky:

Så håper dere har tips til gode mamma bukser :)

Jeg var innom på jobb i dag (går sykemeldt men skal tilbake neste måned) snakket med sjefen om at jeg måtte ha større bukse til når jeg kommer tilbake og fik vite at hos oss kan det bestilles gravidbukse i uniformsbukse, ble ganske glad da. Syntes det er så mye mer behagelig å gå med gravidbukse enn vanlig nå når magen vokser :love7

Jobber i matbutikk.

Back
Topp