mammatøy...

Jeg har kjøpt fra H&M. Ellers vet jeg at mamalicious har egen nettbutikk. Ellos, Zalando, ASOS, New Look, Lindex har også. Noen norske og noen utenlandske der. :)

megogmagen har fine kjoler, overdeler og topper. Hvis du har litt god råd, da, det er temmelig dyrt for klær som kun skal brukes i en kort periode.

Jeg har kjøpt 2 par bukser på H&M, synes de har god passform og ser ikke ut som mine fordommer mot mammaklær, hvertfall ;) Men toppene på H&M synes jeg ikke er noe særlig fine.. Hadde tenkt å stikke en tur innom Lindex for å se hva de har av overdeler.

Hittil har jeg bare brukt vanlige, vide topper, men i går så jeg at magen har begynt å stikke ut under.. Ikke sælig classy! :P Også er det jo gøy å fremheve magen litt, ikke bare gjemme den bort i store topper.

Eg brukte mine egne klær helt til slutten, da eg hadde litt fordommer mot mammaklær :P men siste to mnd. brukte eg mye en gravidbukse eg kjøpte på H&M, og den var både fin på og veldig behagelig:) Angret da på at eg tviholdt på mine vanlige jeans, for dei var ikkje så veldig behagelige mot slutten :P Så eg anbefaler buksene fra H&M - ikkje var prisen noe å si på heller. Kjøpte også ett par tights derifra som var grei. Gikk til innkjøp av ett par tunikaer og en kjole fra Mamalicious, og de var også gode å ha :) Eg kjøpte ikkje mye gravidtøy, men på Mamalicious hadde de mye fint syns iallefall eg :)

Stormberg har også litt. Og klær fra merket Boob har klær som kan brukes både som mammaklær og ammeklær, da får man mer for pengene;)
Selges i mange butikker, f.eks. Lilleprinsen.no og ammebutikken.no

Back
Topp