Mammasjokket

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
«Seks småbarnsmødre letter på sløret og forteller om alt det de skulle ønske de visste før de selv fikk barn»

Var å sneik litt inne på august, og der var det ei som anbefalte denne dokumentaren. Ville bare tipse om den her inne også[emoji6] Den går på nrk1 nå i kveld kl.22.30.

«Seks småbarnsmødre letter på sløret og forteller om alt det de skulle ønske de visste før de selv fikk barn»

Var å sneik litt inne på august, og der var det ei som anbefalte denne dokumentaren. Ville bare tipse om den her inne også[emoji6] Den går på nrk1 nå i kveld kl.22.30.

Den ligger også på NRK nett TV! Nyttig dokumentar, synd den var så kort kunne tenkt meg å sett mer [emoji4]

Den ligger også på NRK nett TV! Nyttig dokumentar, synd den var så kort kunne tenkt meg å sett mer [emoji4]

Hehe, tenkte ikke på d i farta, alt på nrk ligger vel der[emoji28][emoji85] (ser aldri på nett-tv selv, kan være derfor[emoji23])

Hehe, tenkte ikke på d i farta, alt på nrk ligger vel der[emoji28][emoji85] (ser aldri på nett-tv selv, kan være derfor[emoji23])

Kan vel ikke komme på alt [emoji85] jeg oppdaga den tilfeldig, jeg er mye inne på NRK nett TV å kikker så ble veldig glad når jeg ramla over den! Så veldig god anbefaling av deg til alle de andre som ikke har hørt om den!

Den er veldig bra[emoji4]

Ønsker meg en episode om hver av mødrene. Virker som om de har så mye mer å fortelle [emoji4]

Synes også den var veldig bra! Kjente meg igjen i mye, ikke minst det at det er så mye man ikke skjønner før ungen faktisk er der. På tross av at man kan lese bok på bok (eller alt på Google) på forhånd.

Syns ikke den gikk dypt nok. Så bør egentlig skuffet iom at alle skryter sånn av den.

Synes den var koselig, og forholdsvis lærerik for meg som er førstegangs. Men litt kort, og litt "stresset".

Back
Topp