Mammashorts

TauZa

Forumet er livet
Er det flere bukse jenter der ute. Jeg er ingen kjolejente og så med skrekk på å måtte gå med en mammakjole hele sommeren. Men nå har jeg fått mammashorts fra ellos i posten og den var kjempegod. Myk strech dongeri! Anbefales. Den skal jeg bo i i sommer.

ORIGINAL: Mariet

Takk for tipset! [:D]
Hvordan er størrelsene?

hmm. litt vanskelig å si men tror ikke de er små i str. vertfall. Jeg har en mammabukse i 44 (fra hm) som jeg ikke får på meg lenger, så har jeg en fra P.O.P i str 42 som er helt passelig. Denne er i 44 (fra ellos-) og mener den må holde helt ut.

ORIGINAL: ebeth83

Den er kjempe fin! -Og for en nydelig mage du hadde under der..![:)]

takk[:)]

Knallfin shorts! takk for tips!

og en kjeeeempe fin mage[:)][:)]

ORIGINAL: minimeogspire

jeg har en sånn mammahigh water bukse fra h&m.. helt grei.

Men har store planer om å bo i mammaskjørt eller lange kjoler i sommer,da lårene mine er blitt gedigne[:'(]

Får du ikke problem med at d gnisser da? det er nemlig mitt problem..

ORIGINAL: Kidada

Takk gud at det ikke er bare meg som er sånn bukse shorts type.. Får ikke pakka meg i kjole eller skjørt, dessuten vimser jeg alt for mye og hadde sikkert vist trusa til halve verden på en to tre..

Den shortsen så drit digg ut! Har savna noen dongri shorts ja! Går bare å tusler rundt i alle surfe shortsene mine, for de er det strikk i bak og lavt liv, så de passer jeg ennå [;)]

Måtte forresten le litt når jeg så at du stod på doen.. tjihi.. Skikkelig "pose" OPPÅ doen [;)] Og kjempefin mage forresten [:D]

hehe! fnis. ja vi har ikke speil noe annet sted. Ønsker meg på soverommet men håper vi skal flytte så gidder ikke fiske.

men må ikke stå på for å ta magebilde.. 

Den såg god ut den sånn vil jeg og ha meg[:D] synes det er vanskligt og finne fine mammabukser og shortser jeg...

Back
Topp