Mammashorts?

ErleS

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Prøvde meg med denne posten ute på svangerskapet, uten hell sålangt. Noen av dere jenter som vet?

Planlegger både påskeferie og sommer i sydlige strøk med mage..går vanligvis 'alltid' i shorts, men finner ingen mammashorts? Er det bare for tidlig på året til at de har det inne? Noen som har gode tips?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det lurer jeg også på. Har vært inne på de fleste sider som selger mammaklær.. men har ikke funnet shorts.. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dere er nok litt tidlig ute bare :)

Ser at bikiniene begynner å komme i butikkene. Det går jo an å spørre på h&m, kanskje de har noe på lager?

Asos.com har flere shortser ser jeg :) jeg har bestilt en jeans derfra, men leveringstiden er litt lang. Tror det var 14 dager ca.

Tusen takk for mange tilbakemeldinger! Skal se om jeg ikke klarer å bestille noe til påske ila de neste dagene:):):)

Bikiniene kommer nå i mars og utover ;) mamma shorts så jeg faktisk på h&m på et reststativ da... hvis ikke du finner så er det jo litt kjoler å velge i hvertfall.. skal jo være litt løst over magen fortiden ;)

De har noen på asos.com :) Selv kjøpte jeg på Zara, men strekk i livet, men har shortsen under magen, så det går greit :) Skal til syden om to uker :)

Tusen takk for gode råd!

Bestilte meg noen fra asos forrige uke. De hadde også bare med strekk..men satser på det går fint. Og at leveringen ikke tar så lang tid - bare vel 3 uker til sol og varme:):):)

Back
Topp