mammas søvn

Værinne74

Glad i forumet
Hvordan er det til dere? Jeg føler jeg har vært trett siden fødselen, og til tider veldig trett og døsig.. veldig slitsom til tider. Det er først den siste uka at vi har kommet inn i et mønster her - at vi greier å komme oss i seng til rett tid, dvs. før kl. 2400. Både sambo og jeg er B-mennesker, og før kunne vi være oppe til ca. kl. 01-03. Det førte til svært lite søvn i beg., og vi var helt utslitte (men kan takke oss selv). Jeg lå også på vakt den første tida.. Nå går alt så mye bedre her, og heldigvis[:D] 

vet hva du snakker om, er i konstant mangel av søvn... Og jeg var ett utpreget A menneske innen fødselen, stod opp rundt 05-06 hver dag...[;)] men gikk i seng i 21-tiden da.....[:D]

får besøk fra danmark imorgen...det skal utnyttes slik at mamma får en hel natts søvn, min svigerinne har tilbudt seg å ta ham en hel natt(de sover hos oss ja!!!), hun gir ham bare mm som jeg har i fryseren.....smart?[:D][:D]

Det skal ikke så mye til før en blir vippet av.. I dag har det vært en alle tiders dag her ettersom lillegutt sov godt i natt, men er han våken mye om natta blir dagen derpå tung. Men, alt sett under ett (så lenge lillegutt sover noenlunde bra om natta), så er vi på rett vei her - håper no det[:)] men, hvor vi slet de første ukene..

Flott at du får barnepass - da må du benytte deg av det, og sove godt!![:)]

Føler og at jeg lider litt av søvnmangel.. Met er abslutt ikke babye sin skyld, for hun er bare snill. Det er mer det at man ikke får mer enn toppen 4 timer sammenhengende søvn, samt at jeg er blii overømfintlig for baby lyder.. he he. Synes jeg våkner bare hun leer på en finger, eller kommer med et grynt..[;)]

Jeg er også sensitiv for lillegutts lyder.

Har bare en vi.. Blir nok mer hektisk med 2 til i huset, ja..

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Ser fram til å kunne sove mer om natta jeg da. Er så vanskelig å legge seg på dagen med 2 andre unger i huset også, men det går seg vel til etter hvert[:D]

føler meg litt dum når jeg klager over mitt bortskjemte enebarn....[&:][&:]

Back
Topp