Mammas lille engel!

Greit!

Gift med forumet

God dag!
I går fikk vi endelig tatt bilder til julekort, med englevinger! Pappaen har i huset sa, at hans barn skulle IKKE ha vinger på bildet. Men jeg sa tilbake, at det skulle MITT barn ha [;)] Så da ble det slik [:D] 
Som dere sikkert har fått med dere, så har snuppa hanglet lenge nå, men i går var formen ikke så værst. Så nå skal vi ut i vogn for første gang på leeeeenge - det blir godt [:)] Skal kjøpe noen julegaver, siden sambo var så snill og satte over noen ekstra penger til meg - blakk som jeg er [;)] Han hadde sikkert litt dårlig samvittighet, siden han ikke er hjemme om dagen - borte på jobb.
Ha en riktig fin dag, store og små [:)]

Åj, så fint bilde da! Skikkelig stemning! Og så bra at det går litt bedre med henne, riktig god trilletur, det kommer til å gjøre dere begge godt, tenker jeg.

Å for ett vakkert bilde! Ja det er utrolig hva vi damer får til bare vi vil. Hihi

Kos deg på shopping[;)][:)]

ORIGINAL: MinaMor

Å for ett vakkert bilde! Ja det er utrolig hva vi damer får til bare vi vil. Hihi

Kos deg på shopping[;)][:)]

Signerer !

Takk-takk [:)]
Syntes bildet var kjempefint selv også. Hadde litt lyst til å bruke det som julekort, men da hadde det vel vært noen skuffa venner/familie rundt omkring - de vil nok se ansiktet hennes. Men jeg har tenkt å lage en bildeserie av henne med englevinger, som vi skal ha på veggen [;)]

ORIGINAL: Greit!

Syntes bildet var kjempefint selv også. Hadde litt lyst til å bruke det som julekort, men da hadde det vel vært noen skuffa venner/familie rundt omkring - de vil nok se ansiktet hennes. Men jeg har tenkt å lage en bildeserie av henne med englevinger, som vi skal ha på veggen [;)]

Åhh, det var jo en kjempeidé da, kjøpe en sånn kollageramme, kanskje? Ble det trilletur, eller, og var det godt?

For et nydelig bilde! Jeg er svak for sånne "utradisjonelle"-tatt-i-øyeblikket bilder![:)]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Greit!

Åhh, det var jo en kjempeidé da, kjøpe en sånn kollageramme, kanskje? Ble det trilletur, eller, og var det godt?

Det ble en trilletur - tror det gjorde seg for både mor og barn [;)]

ORIGINAL: camika

For et nydelig bilde! Jeg er svak for sånne "utradisjonelle"-tatt-i-øyeblikket bilder![:)]

Enig med du [;)]

søte lille engel!!!!

ORIGINAL: renvik
ORIGINAL: MinaMorÅ for ett vakkert bilde! Ja det er utrolig hva vi damer får til bare vi vil. HihiKos deg på shopping[;)][:)]
Signerer !

signerer[:)][:)]

Back
Topp