Mammaperm

Angelise

Elsker forumet
Er det mange her som snart er ferdig med mammapermen sin?

Min er egentlig ferdig 3.feb, men har fått overført mannen sine 10uker pgs han studerer, så da har jeg perm til 9.april :D

å så deilig :) jeg har ikke mamma perm jeg siden jeg ikke jobbet når jeg gikk gravid, så jeg begynnte å jobbe smått når prinsen var 4 mnd og jobber litt mer nå

Min permisjon er egentlig ferdig 30 mars, men skal ha ulønna permisjon til midten av oktober så skal mannen ha sin også begynner lille i bhg på Januar neste år hvis vi får plass.. :)

har perm til 30.mars,skal da jobbe i 10 uker, deretter skal jeg være hjemme med jenta i 2mnd til

Min er over 10.februar:/ Litt rart, og litt trist. Vi har spart siden vi begynte å prøve å bli gravide da, sånn at jeg kan være hjemme lenger, så skal hvertfall ha 6 mnd til hjemme:-)

jeg må helt klart finne igjen papirene mine for jeg har faktisk ikke peiling.. og kjenner jeg blir litt bekymra når folk jobber og greier. for jeg har ikke lyst å begynne å jobbe igjen ennå.. vil  være hjemme med lille prinsen :o)

Jeg har permisjon til 12 april også har jeg 10 uker ferie etter det (har overført fra i fjor). Regner med å begynne å jobbe i starten av august. Det er godt jeg skal være hjemme en stund til for jeg føler meg ikke klar til å begynne å jobbe igjen enda.

Back
Topp