Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
å så deilig :) jeg har ikke mamma perm jeg siden jeg ikke jobbet når jeg gikk gravid, så jeg begynnte å jobbe smått når prinsen var 4 mnd og jobber litt mer nå
Min permisjon er egentlig ferdig 30 mars, men skal ha ulønna permisjon til midten av oktober så skal mannen ha sin også begynner lille i bhg på Januar neste år hvis vi får plass.. :)
Min er over 10.februar:/ Litt rart, og litt trist. Vi har spart siden vi begynte å prøve å bli gravide da, sånn at jeg kan være hjemme lenger, så skal hvertfall ha 6 mnd til hjemme:-)
jeg må helt klart finne igjen papirene mine for jeg har faktisk ikke peiling.. og kjenner jeg blir litt bekymra når folk jobber og greier. for jeg har ikke lyst å begynne å jobbe igjen ennå.. vil være hjemme med lille prinsen :o)
Jeg har permisjon til 12 april også har jeg 10 uker ferie etter det (har overført fra i fjor). Regner med å begynne å jobbe i starten av august. Det er godt jeg skal være hjemme en stund til for jeg føler meg ikke klar til å begynne å jobbe igjen enda.