MammanTeOlai!!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvordan går det med deg og magen!!!?
Håper alt er tipptopp!! Og at formen er fiiiin!

Sååå lenge siden det har vært skikkelig aktivitet her, og jeg savner dere alle, jenter....

Oi, en helt egen tråd!! Så gøy! :)

Her er alt helt supert! Magen har vokst skikkelig og det virker som lillegutt har det bra inni der. Han er i alle fall ivrig på å sparke/slå meg i blæra, ribbeina og slikt... ;)
Jeg begynner å kjenne litt mer til bekkenløsninga og har hatt noen herlige leggkramper, men alt i alt er jeg i kjempefin form. Skal jobbe fram til 30.juni, etter det blir det langferie på meg. Skal bli godt!

Neste uke skal vi til Oslo på Bon Jovi-konsert, det gleder jeg meg til! :)

Hvordan går det med deg da? Og gutta?

Signerer det med at jentene her savnes... Trist at det er så lite aktivitet. :(

MammanTeOlai skrev:
Oi, en helt egen tråd!! Så gøy! :)

Her er alt helt supert! Magen har vokst skikkelig og det virker som lillegutt har det bra inni der. Han er i alle fall ivrig på å sparke/slå meg i blæra, ribbeina og slikt... ;)
Jeg begynner å kjenne litt mer til bekkenløsninga og har hatt noen herlige leggkramper, men alt i alt er jeg i kjempefin form. Skal jobbe fram til 30.juni, etter det blir det langferie på meg. Skal bli godt!

Neste uke skal vi til Oslo på Bon Jovi-konsert, det gleder jeg meg til! :)

Hvordan går det med deg da? Og gutta?

Signerer det med at jentene her savnes... Trist at det er så lite aktivitet. :(

Så godt å høre at alt er bra!! Artig med full aktivitet i magen, da! *savne*
Blir spennende å følge dine siste uker mot termin.... Har dere blitt enige om navn?

Bon Jovi er knall tøft! Heldiggriser!!

Her er alt bare bra! Fremdeles litt travelt, og Casper sliter fortsatt med soving på natta...
Men jeg vet jo denne gangen at det går over...emoticon
Så vi får bare ta tiden til hjelp og håpe at det går seg til snart!
Tobias er max trassen for tiden...og det i seg selv er jo en prøvelse!
Men guttene mine er veldig glade i hverandre og koser mye...det er så herlig å se!emoticon
Håper aktiviteten her tar seg opp igjen...men tviler egentlig siden barna våre er blitt så store...

Ønsker deg en fantastisk ferie med den herlige familien din!!
Klemmer til deg!

Vi har knapt pratet om navn vi... Hehe :) Snakk om å ta det med ro! Jeg har noen navn som surrer rundt i hodet da, så vi får se. Kjetil har ikke tenkt på det såvidt jeg vet i alle fall.

Så herlig at Casper og Tobias er kompiser da! Ingenting er bedre enn det. :) Kjedelig at Casper sliter med sovinga, men som du sier, dere vet jo at det går over denne gangen. Det er fordelen med å ha gjort dette her en gang før. :)

Håper dere får en kjempefin sommer! Stor klem

Back
Topp