Mamman til Emil!!

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Kan jeg, som trøndersøster, væææære så snill å få oppskriften på de cookiesene dine? Er de gode altså? De er liksom sånne store som er liiiitt myke selv om de er sprø?

trøndersøster jeg også...[:D] å de hørtes gode ut... så om du vill så må du bare slenge over oppskrifta hit åsså... fikk fryktelig lyst på noe godt nå[:D]

Jaa... så reklamen på TV3 isted, og fikk så sykt lyst på! Også kom jeg på at hu har skrytt av dem før.. Så da må jeg jo sjekke ut den oppskrifta[8D][:D]

ORIGINAL: Tornerose:D

Jaa... så reklamen på TV3 isted, og fikk så sykt lyst på! Også kom jeg på at hu har skrytt av dem før.. Så da må jeg jo sjekke ut den oppskrifta[8D][:D]

kikka på den reklamen jeg å.. å hadde så lyst til å løpe til butikken å kjøpe[:D]
Hadde jeg bare hatt bankkortet da[>:]

Ikke funnet det enda? Lett alle de plassene folk foreslo også? Synnes de var geniale! Under tepper, skjenker, skap, kjøleskap, mellom DVD/CD'er om de står lavt nede..

*dytter litt mens jeg skravler*

lett oooover alt.. kanskje hun har lagt det i lomma å har det med på bhg...[8|]

hjelper deg å dytte jeg da[:)][8D]

haha.. har tatt seg ut ja.. tatt på seg spanderbuksene i dag å spanderer lunch på hele bhg[:D][8|]

TUUUUSEN TAAKK

Skal de være runde? Altså, som boller? Eller flate? Og hva er vaniljeesens? Glaad jeg bor like ved butikken gitt[:D]

ååååååååååå nam[:D]

disse skal lages en dag ja[:D]

Holy macarony! Sånne skal jeg lage! Får jogge de 300m til butikken da.. For å kompensere litt.. Kaanskje tilbake igjen også[:D]

Back
Topp