Mammamø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Vet du av noen nettsider som selger fine, enkle brudepikerkjoler???? [:)][:)][:)]

Du, det vet jeg dessverre ikke...

Men hva mener du med enkel?
Så en kjempeskjønn en på Accessorize nemmelig, til 799,- [:)]
Ingen broderier eller dilldall, og så var de ivoryfarget.. Hadde litt forskjellige da, men denne ene var ganske enkel og kjempeskjønn [:D]

Ellers syns jeg det har vært vanskelig å finne brudepikekjoler uten for mye fjas... [:o] [:'(]
Tror vi ender med å låne nå, men litt usikker på fargeforskjellen mellom min og snuppas kjole..
Når vi er inne på dette nå, så tror jeg jammen jeg skal bruke dere for å hjelpe meg i vurderingen [;)]

Legger inn bilde en av de nærmeste dagene, så får dere hjelpe meg og se om dere kan være så greie [:D]

Takk for svar!

Jentene skal være brudepiker til pappa når han gifter seg i sommer! Og de kjolene jeg ser på nett ser ut som små bruder - og det vil vi IKKE ha! [:D]

Vi vil gjerne være med på vurderingen! [8D]

kom på det nå, nabojenten skal være brudepike til bestevenninnen tilmoren sitt bryllup og de fant nyyydelige kjoler til jentene på monzoon i oslo... Nå vet jeg ikke hvor jeg vil hen med denne opplysningen siden du bor på Mo[8D]....

Men sjekk nelly.com f,eks - kan hende de har noe fint :)

ORIGINAL: Vand

Takk for svar!

Jentene skal være brudepiker til pappa når han gifter seg i sommer! Og de kjolene jeg ser på nett ser ut som små bruder - og det vil vi IKKE ha! [:D]
Vi vil gjerne være med på vurderingen! [8D]

Enig med du!!! Det ser FRYKTELIG ut [&:]
Men de på Accessorize er verdt en titt altså [;)] Og så var det en venninne av meg som tipset om fine brudepikekjoler på... NEXT eller Name it eller noe sånt tror jeg det var... [8|] Men har ikke kikket selv da [;)]

Back
Topp