Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, skulle visst tatt bilde her om dagen da jeg var på butikken. Jeg stod og tenkte på hva det var jeg manglet i handlekurven, før jeg merket at buksa var litt større/løsere enn den pleier. Kikker ned og oppdager at jeg har gått avsted i en knallrød, rutete nattbukse. En slik bukse som bare lyser nattbukse laaaang vei
Det er jo enda godt, ble ikke bare med én gang jeg gikk avsted i pysjbuksa i permisjon og nå er jeg ikke i permisjon engang, mammatåka/ammetåka følger meghahaha, morsomt! Men jeg har faktisk sett folk i pysjbukse på butikken, så du er ikke alene
Hmm, skulle visst tatt bilde her om dagen da jeg var på butikken. Jeg stod og tenkte på hva det var jeg manglet i handlekurven, før jeg merket at buksa var litt større/løsere enn den pleier. Kikker ned og oppdager at jeg har gått avsted i en knallrød, rutete nattbukse. En slik bukse som bare lyser nattbukse laaaang vei
HahahaHehehe, husker når jeg gikk på ungdomsskole , da var det sååå kult å gå på skolen, butikk, overalt i pysjbukse
Så du er rett og slett bare dritkul omlag 10 år for sent
Ånei!!Gikk på butikken med puppen hengende på vift. Hadde glemt å ta ned genseren [emoji23]
Hahaha, ja, får trøste meg med at jeg hvertfall hadde på meg bukseDu hadde hvertfall på deg bukse [emoji6]
Hilsen hun som mer enn en gang har gått ut fra jobb i bare strømpebuksa og glemt skjørtet for å rekke bussen til barnehagen