Mammalivet i bilder

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
De er så søte og små, helt utrolig at dem får til å gjøre så mye ugang.
Og den mammatåka er helt forferdelig!

Hiv inn mammaliv bilde da! Morro å se hvilke mammaøyeblikk andre har!

Hmm, skulle visst tatt bilde her om dagen da jeg var på butikken. Jeg stod og tenkte på hva det var jeg manglet i handlekurven, før jeg merket at buksa var litt større/løsere enn den pleier. Kikker ned og oppdager at jeg har gått avsted i en knallrød, rutete nattbukse. En slik bukse som bare lyser nattbukse laaaang vei :smiley-ashamed008:hilarious:

Hmm, skulle visst tatt bilde her om dagen da jeg var på butikken. Jeg stod og tenkte på hva det var jeg manglet i handlekurven, før jeg merket at buksa var litt større/løsere enn den pleier. Kikker ned og oppdager at jeg har gått avsted i en knallrød, rutete nattbukse. En slik bukse som bare lyser nattbukse laaaang vei :smiley-ashamed008:hilarious:

hahaha, morsomt! Men jeg har faktisk sett folk i pysjbukse på butikken, så du er ikke alene ;)

Hehehe, husker når jeg gikk på ungdomsskole , da var det sååå kult å gå på skolen, butikk, overalt i pysjbukse :hilarious:

Så du er rett og slett bare dritkul omlag 10 år for sent :P

Hehehe, husker når jeg gikk på ungdomsskole , da var det sååå kult å gå på skolen, butikk, overalt i pysjbukse :hilarious:

Så du er rett og slett bare dritkul omlag 10 år for sent :p
Hahaha :hilarious:
Jaja, ikke uvanlig at jeg er sent ute :p

Du hadde hvertfall på deg bukse [emoji6]
Hilsen hun som mer enn en gang har gått ut fra jobb i bare strømpebuksa og glemt skjørtet for å rekke bussen til barnehagen

Du hadde hvertfall på deg bukse [emoji6]
Hilsen hun som mer enn en gang har gått ut fra jobb i bare strømpebuksa og glemt skjørtet for å rekke bussen til barnehagen
Hahaha, ja, får trøste meg med at jeg hvertfall hadde på meg bukse :hilarious:

Back
Topp