Mammakontroll..

Munemor

Elsker forumet
I dag var eg på kontroll, tok sånn ca 10 min det.

Ho spurte om eg kjente meg bra nedentil, om eg ville ha horminspiral eller minipille og tok blodtrykk og blodprosenten på meg. Hei og hå og takk for seg.

Hadde høgt blodtrykk...140 over 90[:o] og lav blobprosent på 11...[:'(]

Her ble det tatt blodprøve, og så snakket vi om fødselen/tida etter og prevensjon. GU'en utsatte vi til jeg skal tilbake og sette i spiralen.

ORIGINAL: TinkaNussi

ORIGINAL: mrsdior

jeg var også idag.. : det var fort gjort, men ingen blodprøver, eller blodtrykk måling. kun spørsmål om hvilken prevansjon jeg vil ha. så fikk jeg resept på det, og hade bra! [8|][8|][8|] trodde det var mer man skulle gjøre jeg....[8|][8|][&o][8|][8|][8D]

nå i dag så blir vi behandlet så dårlig. de bare ser på oss og kaster oss ut. fy faen jeg blir så forbanna. det står masse om sånt i aviser for tiden også. jeg var en av de som fikk en jævlig dårlig behandlig igjennom fødsel og holdt på å ende opp i døden. jeg er så sint så det går ann å for blitt på leger nå[:'(][:'(][:@][:@][:@]

Virke som om dei skal ha flest mulig pasientar i løpet av ein dag. Pengar som telle i dag![:@]

Tok blodprøve, urinprøve, blodtrykk og GU. Har litt lav blodprosent, 9,7...

Vi bare pratet litt og tok et par blodprøver. Så skulle jeg tenke på om jeg vil ha hormonspiral. Ved en eventuell innsetting av den.. da skulle han ta en gu med den samme... Det var ikke vanlig med noe mer enn dette i dag sa han.

Back
Topp