Mammaklubb

nistelin

Flørter med forumet
I dag skal jeg på min første mammaklubb[:D] Ti jenter som har fått eller skal ha de nærmeste månedene skal samles i ettermiddag for å prate skit og utveksle erfaringer. Blir jo nesten som dette forumet[:D], gleder meg.

Etter som jeg har forstått skal vi møtes på formiddagene til vanlig, men siden dette er den første klubbdagen blir det på ettermiddagstid.. ikke alle som er ferdig å jobbe enda.

Er det vanlig med slike klubber ellers rundt omkring i vårt landstrakte land?

Det er jo fullt mulig å starte en slik klubb da. Det er jo bare å ta kontakt med andre du vet som er gravid eller akkurat har fått. Synes det er et kjempetiltak av de som har satt det igang[:D]

Det er jo så koselig å ha andre likesindige, og ikke bare på nett, men som man kan møte face to face.

Håper du treffer noen på sykehuset da toveli6[:D]

Nå har jeg kommet fra mammaklubben. Kjempekoselig, ei av dem som skal være med ligger og føder akkurat nå[:D] Halvparten av oss har ikke fått unge enda, andre hadde små nurk - som sagt kjempekoselig[:D]

Det ble nesten som å sitte inne på forumet her, utvekslig av erfaringer "drikke kaffe å prate skit". Virkelig å anbefale[:D]

Back
Topp