Mammaklærside!

Lykkefrøet

Betatt av forumet
Hei! Kan noen hjelpe? Det var en eller annen her inne tror jeg som en eller annen gang laget en tråd med linker til forskjellige mammaklærsider, men nå finner jeg den ikke igjen!! Det var spesielt en nettbutikk jeg likte godt, men husker jo selvfølgelig ikke hva den heter... Kanskje noen som kjenner til noen bra sider kan legge ut noen linker?? :) Så kanskje jeg finner den igjen?? Det hadde vært knall! Synes det er så mye dølle mammaklærsider altså, og det begynner å minke med antrekk jeg kan ha på meg... :(

Måtte inn å kikke jeg også... Farlig!!! :P Hihi ;)

Noen som vet om en fin badedrakt til gravide som ikke koster skjorta?
Evnt bikini...
Har bestilt sydenferie, og trenger noe å ha på meg på stranda! Sånn strandkjole er jo heller ikke så dumt i grunn..
Men ja, trenger badedrakt/bikini altså!
(og om noen vet om et sted som selger til en fin penge, så slipper jeg å gå gjennom alle nettsidene selv :p )

Noen som vet om en fin badedrakt til gravide som ikke koster skjorta?
Evnt bikini...
Har bestilt sydenferie, og trenger noe å ha på meg på stranda! Sånn strandkjole er jo heller ikke så dumt i grunn..
Men ja, trenger badedrakt/bikini altså!
(og om noen vet om et sted som selger til en fin penge, så slipper jeg å gå gjennom alle nettsidene selv :p )

Jeg tenkte å se på H&M om de har noen der! Kan di ifra etter jeg har vært der :)

Jeg tenkte å se på H&M om de har noen der! Kan di ifra etter jeg har vært der :)
Ja, har sett de har hatt en svart badedrakt der, men prøvde den ikke..
Si gjerne ifra om den er brukende ja - bør jo være det billigste alternativet :p Hehe..

Jeg hadde aldri vågd og handle på nett...kanskje en topp eller no..føler jeg må prøve før jeg kjøper ;)

Jeg hadde aldri vågd og handle på nett...kanskje en topp eller no..føler jeg må prøve før jeg kjøper ;)
Jeg var også skeptisk før jeg kjøpte første gangen.. Men det som er greit med netthandel er at man har angrefrist :)
Mange har også gratis porto, og man behøver ikke betale før man har fått klærne. Så det er veldig trygt og greit, om en ser bort fra aberet med å måtte sende retur dersom man må det da.. :p

Klær til 17 mai?
Noen som har funnet kjole noe sted? :)

Back
Topp