Mammaklærbutikk

frøkenblaa

Elsker forumet
I går var jeg i Skien, og der handlet jeg på en utrolig fin, og rimelig butikk med MAMMAKLÆR!!!
Bare ville reklamere litt til dere som kanskje ikke vet om butikken. Er mamalicious klær de selger. Er vist samme som produserer vero moda klær. Fikk meg 2 bukser og en topp til 800kr. Og det syntes jeg ikke var så galt, når man tenker på hva det koster i mange nettbutikker.

Ligger på Herkules senteret.

Synd jeg ikke bor der[8D]

Selv om det kan være ganske dyrt med mammabukser på HM (syns jeg ihvertfall) så var vi innom her om dagen. Fant meg 2 dongeribukser, 1 hvit sommerbukse i et lett stoff og en kjempefin topp som skjuler magen og alt dette til den nette sum av 550 kroner, ganske så billig! Var dongeribukser som så ut som ordentlige bukser bortsett fra det digre strikket i livet :P

Jeg fant alt på salgsstativene, syns alltid at det er så mye mammaklær på salg der, verdt å sjekke ut iallefall, dyrt nok med mammaklær særlig når man skal bruke de i en så begrenset tidsperiode...

Det var ikke HM denne butikken. Experience tror jeg den het (sikkert ikke riktig skrevet). Var litt bedre utvalg. Masse fint, og til en rimelig penge. Er type vero moda/b-yong bare i mammaklær.

klarer meg enda, bare kjøper litt romslige topper, men har vært å titte litt på mammaklær på spar kjøp og hm, men da har jeg alltid vært med en vennine så kan liksom ikke kjøpe fordi har ikke sagt det til noen utenom familien...

HM klær er aaaaltfor korte til meg..[8D]

ORIGINAL: frøkenblaa

Det var ikke HM denne butikken. Experience tror jeg den het (sikkert ikke riktig skrevet). Var litt bedre utvalg. Masse fint, og til en rimelig penge. Er type vero moda/b-yong bare i mammaklær.

den heter expecting[:D]

Back
Topp