mammaklær

exene

Glad i forumet
er det noen som vet hvor man kan få tak i mammaklær uten å bli ruinert?? Jeg var i Tønsberg i dag og på det giga-kjøpesenteret de har der, er det INGEN av butikkene som selger mammaklær!!
Jeg tenker mest på bukser for det er de som evt er vanskeligst å få tak i/få på seg... særlig i mitt tilfelle som sliter med bukser i utgangspunktet...O_O

takk for tipset:) var inne på Ellos å kikka selv og de hadde langt fra dårlig utvalg:) ble bare så himla oppgitt når man ikke kan finne store klær/mammaklær i en by. Joggebukser ja. er det jeg og tenker. men skal jo gå gravid hele vinteren og da kan det jo bli kaldt. Får bare tråle nettet litt og se:)

problemet er at de ikke hadde noen i butikken:( da må man og bestille på nett. I mitt tilfelle i hvertfall. hvis jeg ikke kommer meg til en annen by;);) takk for tipset:)

Hvis du tørr kjøpe på nett var det veldig masse fint i ellos, og lareuodote (skrives det sånn?er forresten ikke alt som er så billig..) så jeg![:)] Ellers er det vel på lindex, men jeg fant ikke mye jeg likte der sist, og på hm har de gjerne fine dongeribukser, men var snakk om at de var små i str på en annen tråd her inne.. Men sist husker jeg at jeg syns det var vanskelig å finne fine klær, bare litt slaskete halvfine klær liksom.. [&:]

har handlet mye på nett før fordi jeg sliter med bukser i butikken som ofte er å finne i mindre størrelser enn på nettet så det skal ikke bli noe problem:)
H&M har vel egentlig i utgangspunktet små klær synes jeg som er en str.44. vanskelig det der...
men er jo bare snakk om en deilig periode så får kle på meg et telt om det kniper;)

H&M har masse fint, iallefall hadde de i Sverige

eller er det http://www.morsmave.dk/butik.php?katid=62&gclid=CIS-6ILbrZwCFc0B4wodAXtCjg har ikke sett på pris men de har fro store størrelser

ORIGINAL: exene

har handlet mye på nett før fordi jeg sliter med bukser i butikken som ofte er å finne i mindre størrelser enn på nettet så det skal ikke bli noe problem:)
H&M har vel egentlig i utgangspunktet små klær synes jeg som er en str.44. vanskelig det der...
men er jo bare snakk om en deilig periode så får kle på meg et telt om det kniper;)

Da MÅ du legge ut bilde!! Haha, nei, du finner nok noe[:D]

bilde skal bli:P:P tror, siden det er vinteren jeg skal gå gravid, at jeg skal investere i en lavvo med vedfyring for å holde varmen:P

takk for tipset, Alyssa:)

takk for tipset, Alyssa:)

Back
Topp