Mammaklær?

Chocolate girl

Elsker forumet
SKal ut å shoppe i morgen, ingen bukser som passer.. MEn lurer på om dere har noen tips hvor det er bra å kjøpe mammaklær? Bor i Oslo [:)] Er foresten veldig lang så tviler på at jeg finner noen bukser som er lange nok så blir nok mye skjørt på meg fremover!

HM har en del hvertfall[:)]

har du prøvd h&m?
har størrelser til 48 i bukser hvertfall..
har funnet meg to fine!

Polarn o Pyret er bra, HM, Den Kule Mage (Grunerløkka), Svangerskapet (Kirkeveien, Majorstua). Fant mye fint der. [:)]

HM rocker

Sist jeg var gravid hadde de bare tulleklær, denne gang har jeg funnet stilige bukser, topper og skjørt! Om kvaliteten holder gjenstår å se, men de er comfy og fine i alle fall.

Str 48! Det var stort ja, men er ikke såå stor rundt livet, bare lang i beina lissom :) Skal en tur innom Den Kule mage imorgne ihvertfall og en annen HM en den på Oslo CIty for der hadde de INGENTING lenger, hadde et lite stativ lissom.. Og har Zara og sier dere, hmm.. får se hvor mye jeg orker..
Takker for tips!

HM her i trondheim har iallefall fyllt opp med mye nytt og mange bukser, og så og si fordobla varepartiet på mammaklær.. Fant meg ENDELIG topper der for første gang på 4 mnd [:D]

Da er jeg tilbake fra shopping! Var på Den Kule Mage på glassmagasinet og fant 2 BUKSER som var LAAANGE!!! De hadde i vanlig lengde og ekstra lange. Kjøpte en vanlig jeans og en svart stretch aktig bukse, tror aldri jeg har eid så lange bukser jeg [8|] Kom på 1000 kroner for 2 par og regner med å kunne bruke de hele svangerskapet så fornøyd med det egentlig! Tittet på noen topper og sånn der og, men det var for dyrt, holder meg til HM der tror jeg...

Back
Topp