Mammaklær

Kristine-84

Mamma til Lucas <3
Jeg har vært innom Hennes og kjøpt en buske men syntes mamma klærne der var veldig kjedelige. Noen som har noen tips om butikker som har greie mammaklær?

Jeg bor i Grenland :)

Mammaklær ja.. er vi liksom nødt til å bli grå kjærringer bare for at vi er gravide?!!

Jeg har kjøpt en bukse på hm, vanlig jeans (for mammaer:) og bukse på polarn o pyret.
og en basispakke på alexi.no -men har ikke fått den enda så ANER ikke kvalitet og passform.
Kommer til å suppplere med tunikaer og fargerike cardigans og samumfare nettet videre..

Februarjentene har samlet Shopping-Linker under Februars-jentenes viktigste tråder:
link: http://forum.babyverden.no/m.aspx?m=13968363

LYKKE TIL!

Jeg har 2 basic mamma bukser (som jeg har arva!) fra HM (1 boot cut og en smal) og noen tights som er lave på livet.
Ellers er moten nå helt super. Masse kjoler med empir skjæring og tunikaer i butikkene. Denne gangen er det lett å se rimelig normal ut og ha det komfortabelt samtidig.

Lange (ikke så stilig med bar mage når den begynner å ta av) singletter (1 str for stor) er også greit å ha.
Gina Tricot og Risøe har fine tights og singletter. (Vet at tights egentlig er NOT og ikke HOT, men syns at man kan få lov å være litt ettersleper akkurat nå)

Trenger ikke så alt for mange mamma klær. Bedre å variere outfitten med belter, smykker, skjerf ol.

ORIGINAL: GripDagen

Sliter med det samme selv snuppa. Lenge siden jeg har sett deg her inne. Alt bra?[:)]

Jeg har nok ikke vært så mye her inne nei.. Jeg ble sykemeldt fra jobb pga blødninger og veldig vondt, men alt har gitt seg nå og ting begynner å bli bedre :) Jeg sender deg en pm i kveld jeg, så får jeg høre hvordan ting er med deg også!

Klem[;)]

Vet at vero moda har en egen mamma serie, men om den finnes på nett- ja, da vet ikke jeg hvor...men om noen finner eller allerede vet vil jeg gjerne vite :-)

Back
Topp