Mammaklær?

Latterfrosken

Forumet er livet
Hvor i alle dager har de skikkelig utvalg på mammaklær? Finner ikke noe jeg. Var på H&M, der fant jeg en topp som de bare hadde fått inn en av, og den tok jeg. Trodde det var like mye utvalg i mammaklær som i vanlige klær jeg! Men synes det er skikkelig dårlig utvalg! Noen tips?
Klem

Heisann[:)]
Jeg har funnet masse på H&M jeg,også lindex.Det var stort sett der jeg handla.Også fant jeg noen deilige mammabukser på kappahl....

hey. jeg har handla en del på nett.... sjekk ut startsiden til SOL. der er en egen startside for gravide. der finnes butikker for vordende mødre!! kommer sikkert til å benytte meg av de når magen blir større[:)]
hilsen lillemolla.

Har også slitt litt med å finne mammaklær som jeg liker. Fant tøffe klær på www.boobdesign.com, sjekk ut den siden!

Svangerskapet på Majorstuen og der er det visst en butikk til med mamma klær. Og så var det en på Grunerløkka som het den Kule mage, vet ikke om den eksistrer lengre. Og på Babyverden på Alnabru er det noe utvalg.

Oki... Takk for tipsene, får titte litt rundt, og se om jeg finner noe fint.
KLEM

Jeg har også slitt med å finne mammaklær... De har jo nok av klær, men det kan nesten virke som om det oppfordres til at gravide skal se sjuskete ut. jeg ser ihvertfall forferdelig ut i 90 prosent av det jeg har prøvd...
Det blir mye de samme klærne jeg går i for og si det slik...! men, men...

hei,jeg har også sett litt rundt på mammaklær.mest på nettet.(ikke at jeg trenger det ennå men..)[:D]

uansett syns jeg det er dårlig utvalg...et par forskjellige modeller av spes.bukser.[&:]

men det verste er at det er så dyrt syns jeg.[:o]får nokk granske butikkene etter større str.når den tid kommer.[;)]

Det er forholdsvis rimelig på H&M, men det blir jo uansett dyrt når man må handle inn for bare noen mnd...

Back
Topp