Mammaklær

morfor2

Glad i forumet
Noen som fortsatt går med mammaklær?

Jeg gikk opp endel (30 kg) i svangerskapet og går fremdeles med mammabukser. Nekter å kjøpe nye klær når jeg vet at de vil være for store om en stund.. Har kjøpt noen topper i stor str pga enorme pupper, men det får heller gå..

Var ca 90 kg ved fødsel og er nå 73 kg - dvs at jeg fremdeles har 13 kg igjen til det jeg veide før jeg ble gravid[:@]

Har noen mammabukser med strikk i livet som jeg går med enda... Noen flere enn meg som også gjør det samme?

Jepp, mammabukser brukes fortsatt flittig her og, selv om de henger litt rundt magen da. Mine gamle jeans passer i hvert fall ikke ennå og ingen vits å kjøpe masse nye klær når jeg om få måneder er tilbake i utgangsvekta...(?)%¤&/(/()=???!

Men synes det går litt treigt da. Hadde liksom sett for meg at siden jeg fullammer så skulle vekta gå fortere nedover. Jeg la på meg 25 kg og har igjen 11. Hvordan var det i ditt tidligere svangerskap da - la du på deg mye og gikk du raskt ned igjen da?

har lagt vekk alt som heter mammaklær...
får til og med på meg de trangeste jeansene mine[:D][:D]
*stoltsomenhane*

Ja bruker de buksene jeg brukte i slutten av svangerskapet. det er ikke mammabukser men store størrelser. våger ikke presse magen inn i mine andre bukser pga keisersnittet. hadde det ikke vært for såret hadde jeg brukt andre bukser. disse slenger ganske bra rundt meg. har fremdeles mye vann i kroppen for jeg passer fremdeles bare sandalene jeg har brukt siden snøen forsvant...vil ikke kjøpe allverdens med klær nei men nye overdeler må til for der er jeg tilbake som jeg var før [:)]

Uforskammet gikk jeg rett inn i dongeribuksa mi samme dag jeg fødte......
Men la på meg 10, gikk ned 2 rett før jeg havna på sykehus hvor jeg lå med rier i over to døgn.. noe som også tærte på.

Mammaklærne jeg lånte er levert tilbake, og de jeg kjøpte selv er pakket ned til neste gang... om det blir en neste gang da.[;)]

ORIGINAL: BabyMama

Jepp, mammabukser brukes fortsatt flittig her og, selv om de henger litt rundt magen da. Mine gamle jeans passer i hvert fall ikke ennå og ingen vits å kjøpe masse nye klær når jeg om få måneder er tilbake i utgangsvekta...(?)%¤&/(/()=???!

Men synes det går litt treigt da. Hadde liksom sett for meg at siden jeg fullammer så skulle vekta gå fortere nedover. Jeg la på meg 25 kg og har igjen 11. Hvordan var det i ditt tidligere svangerskap da - la du på deg mye og gikk du raskt ned igjen da?

Var på akkurat samme måte forrige gang jeg var gravid - la på meg ca 25 kg... Men de forsvant til slutt, heldigvis.. Men husker ikke helt hvor lang tid det tok, men ser på bilder tatt i dåpen (da var hun ca 3 måneder) at jeg var god og rund.. Så det tok vel ihvertfall like lang tid som et svangerskap om ikke lengre før jeg hadde trivselsvekten min tilbake..[:@]

Kjipt å gå i mammabukser... Har vært så dum å prøvd bukser i butikken i en til to str over det jeg brukte før jeg ble gravid[:'(] Det var en skikkelig nedtur.. Har LANGT igjen[:@]

Jeg bruker ikke mamma klær, men har 2-3 bukser etter forrige svangerskap, såkaldte "tjokkebolla-klær" som jeg bruker igjen nå, i påvente i å komme inne i mine gamle normale klær.[:D]

Jeg raser ikke ned i vekt selv om jeg ammer. Det er individuelt!
Etter forrige fødsel så var kroppen min som før, altså fast og stram ca 1,5 år etterpå... Det tar tid damer!

Hmmm, oppmuntrende å høre at det ikke er lost case da. At det er håp i det fjerne selv om det kan ta tid (om jeg er av samme kaliber som mamma og søstra mi, så må jeg nok dessverre belage meg på det, ja)...

Jeg bruker ikke mamma-klærne. Har lånt dem bort til en venninne. Jeg kommer meg ikke inn i alle buksene mine ennå, men stresser ikke med det.[:)]

nei her er alle mammaklær pakket ned i sekker og teipet igjen!
Kom heldigvis inn i buksene mine når jeg kom hjem fra sykehuset, har ikke veid meg, men er nok nede i den samme vekta som før svangerskapet i og med at klærne mine passer[:D][:D]

har pakket ned alt som heter mamma klær og gitt til min søster! har ett par bukser og kjoler som jeg passer,men stresser ikke noe særlig... har begynt å spise sunt,skal begynne å trene i slutten av august og dessuten så må vi tenke på å være mor er ikke den slappeste jobben som finns! ihvertfall ikke to barns mor....[&:]

Back
Topp