Mammaklær

Annie1

Flørter med forumet
Noen av mammabuksene mine begynner å bli for trange så jeg må kjøpe noen nye.
Noen som vet om andre enn h&m hvor de selger mammaklær? 

Jeg kjøpte mine på Kappahl.

Jeg kjøpte en kjempefin svart, litt penbukse, på KappAhl. Var med litt lommer og press foran. Den er superdeilig å ha på, og kostet ikke så masse heller. Kan brukes til både hverdag og fest. [:)]

ORIGINAL: Sheera

ORIGINAL: tullmusa

Jeg kjøpte en kjempefin svart, litt penbukse, på KappAhl. Var med litt lommer og press foran. Den er superdeilig å ha på, og kostet ikke så masse heller. Kan brukes til både hverdag og fest. [:)]

Å, det er helt sikkert den samme svarte buksa som jeg har kjøpt! Den er superfin og utrolig myk å ha på. Sitter veldig pent, samtidig som den er veldig tøyelig og god. Jeg tror faktisk denne buksa holder svangerskapet ut. Årets beste kjøp! [:D]

Hehe! Meget mulig! [;)] Er strikk i livet som kan justeres ikke sant? Deilig bukse iallefall![:)]

Nå som det er sommer er det jo kjempfint med skjørt [;)]
Har kjøpt en del selv, og de finner du i mange butikker (hm, cubus, JC...), mange som er gode i livet, som har strikk e.l., er ikke mammaskjørt og kan derfor fint brukes etter graviditeten også [:)]

ORIGINAL: Sheera

ORIGINAL: tullmusa

Å, det er helt sikkert den samme svarte buksa som jeg har kjøpt! Den er superfin og utrolig myk å ha på. Sitter veldig pent, samtidig som den er veldig tøyelig og god. Jeg tror faktisk denne buksa holder svangerskapet ut. Årets beste kjøp! [:D]

jeg skulle kjøpe den jeg også..
men de hadde den bare i str 44...
drukna jo i den..
men nå har jeg ikke så lenge igjen så da kan de bare ha den pokkers buksa[:D][:D]

www.mammashop.net

Lindex har et lite utvalg av mammaklær, jeg har kjøpt endel hos dem, synes de er finere enn på H&M.

Back
Topp