mammaklær...

Lykkelig78

Blir kjent med forumet
Det begynner å bli på tide med noe mammatøy her, har dere noen tips til bra butikker i Oslo/Akershus? (Evt østfold/vestfold også) Synes ikke H&M og de andre kjedene har noe særlig fint... 
Noen som har erfaring med noen av nettbutikkene som selger mammatøy?

Vet det er en butikk på Jar i Bærum som selger brukte mammaklær. Hvilken pris de ligger på aner jeg ikke, og jeg aner heller ikke hvor på Jar den butikken ligger. Husker ikke en gang hva butikken het...... så jeg tror ikke du fikk så mye hjelp her [8|]

En butikk hvor de har kjempefine (men også altfor dyre) er Ni Måneder på Sandvika Storsenter. sjekk klær fra det franske merket "Formes". De er sånn at man ønsker at man var gravid når man ser de, synes jeg (men nå er jeg gravid og jeg må spare!!! uff...)

Hei!
Jeg er enig med deg i at det ikke er så mye fint å finne på kjedebutikkene, men jeg var innom Lindex helt tilfeldig her en dag, og fant noen bukser som jeg synes var veldig fine på. Det blir noe annet i prøverommet enn på stativet. Men du har kanskje vært der allerede?  
Har ingen erfaring med nettkjøp, men det er vel bare å sende tilbake dersom det ikke passer?
Lykke til hvertfall[:)].

Jeg har kjøpt på Magen på Jar i Bærum. Det er brukte mammaklær i alle priskategorier, og de har masse fint! Gå inn på www.magen.no for å se hva de har.

Back
Topp