mammaklær

lille persille

Blir kjent med forumet
Hallo.  noen tips på hvor man  får kjøpt litt stilige mammaklær? har ikke fått mage enda da men den spretter jo ut etterhvert[:D]

fant endel på hm... men bare husk at du vokser rundt hoftene og sånn oxo, nå sitter jeg her med mammabukser som ikke passer lenger, har fortsatt over 4 uker igjen til termin...[&:]

Min erfaring er at det ikke finnes noe som heter stilige mammaklær... designere tror visst at man mister all sans for mote i det man blir gravid. Jeg har slitt meg i håret over dårlig utvalg i mammabutikker og dårlig utvalg i klær hos butikker som har mammaklær. Dette bør være en gullgruve for en nyutdannet klesdesigner som vil skape sitt eget merke! Argggghhhhhh! I Bergen er det rett og slett ikke mulig å oppdrive en ytterjakke som ser normal ut for gravide, vårjakker har de rett og slett ikke! Og er det noen som faktisk har funnet en mammabukse som er behagelig å gå med? Jeg har en som er for lav i livet, en som siger og en selebukse som jeg føler meg som en kjempebaby i. Dobbelarghhhh!

Thanks. skal ut å speide etter klær nå snart. greit å ha fått tak i en del. kjenner boksa strammer litt allerede. [:D]

ORIGINAL: LinnOgKent

Jeg kommer til å begyne å ta inn mamma klær i nettbutikken vår.[:)]
Har en leverandør med masse flotte mamma klær!!

Hva er adressen til nettbutikken deres?

ORIGINAL: lille persille

Hallo.  noen tips på hvor man  får kjøpt litt stilige mammaklær? har ikke fått mage enda da men den spretter jo ut etterhvert[:D]

En mulighet er å kjøpre vanlig tøy, noe lavere på livet, en størrelse eller to mer enn det du vanligvis har. Da har du til etter fødsel også, dessuten slipper du å bruke mammaklær da. Har kjøpt litt B-Young, HM, osv. Linbukser er jo lurt om dagen :-) Lykke til[:)] 

ORIGINAL: Labben

Min erfaring er at det ikke finnes noe som heter stilige mammaklær... designere tror visst at man mister all sans for mote i det man blir gravid. Jeg har slitt meg i håret over dårlig utvalg i mammabutikker og dårlig utvalg i klær hos butikker som har mammaklær. Dette bør være en gullgruve for en nyutdannet klesdesigner som vil skape sitt eget merke! Argggghhhhhh! I Bergen er det rett og slett ikke mulig å oppdrive en ytterjakke som ser normal ut for gravide, vårjakker har de rett og slett ikke! Og er det noen som faktisk har funnet en mammabukse som er behagelig å gå med? Jeg har en som er for lav i livet, en som siger og en selebukse som jeg føler meg som en kjempebaby i. Dobbelarghhhh!

ENIG!!!!! Som jeg skulle skrevet det selv! Håpløst med mammabukser for enten er de for stramme over magen ellers så siger de ned. Og ytterjakke = håpløst å finne (fant en vinterjakke på bikbok faktisk med plass til magen... flaks).  Og det er lite "stilige" klær og oppdrive, og på HM har de kun igjen klær i størrelse XL eller XS iallefall når jeg har vært der.....[&:]

Takk! Hva er webadressen???? Hilsen desperat!

ORIGINAL: LinnOgKent

Jeg kommer til å begyne å ta inn mamma klær i nettbutikken vår.[:)]
Har en leverandør med masse flotte mamma klær!!

På Alnasenteret i Oslo har de en butikk som heter Barneverden, der har de noe OK klær.Fant en ganske grei olabukse der til 499,- igår. Etter å ha vært på 3 H&M-butikker og funnet kun XS og XL klikka det nesten for meg[:@],jeg må jo ha noe å ha på meg?!! Men prøv denne butikken på Alnabru i Oslo,de har mer å velge mellom enn det tragiske utvalget til H&M ihvertfall!!

Ta en båttur til København! HM-butikkene der har mye bedre utvalg, og ikke bare xs og xl som det er i Norge. Skjønner ikke at de ikke kan ta inn mer klær, det er jo tydelig et behov. Var ute i går for å finne penklær til kommende konfirmasjoner, 17. mai og sånn... HÅPLØST[:@]

Syns de har fått masse kule mammaklær på h&m nå.. (seff nå som jeg ikke lenger er gravid.. da hadde de bare stygge klær syns jeg!)

Jeg tror at Svangerskapet på Majorstuen har gått konkurs. Men mye av det samme selges av Ni måneder, Sandvika storsenter, men det er dyrt. Klærne er derimot fine.  

Jeg har kjøpt en del klær på bik bok, veromoda og jc, det er jo ikke mammaklær, men passer veldig godt til en gravid mage. Var på bikbok på strømmen storsenter, de jentene der hadde det kjempemoro når de fikk kle meg opp [:D] 
Buksene har kommet fra hm og lindex da..

Back
Topp