lille persille
Blir kjent med forumet
Hallo. noen tips på hvor man får kjøpt litt stilige mammaklær? har ikke fått mage enda da men den spretter jo ut etterhvert[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LinnOgKent
Jeg kommer til å begyne å ta inn mamma klær i nettbutikken vår.[:)]
Har en leverandør med masse flotte mamma klær!!
ORIGINAL: lille persille
Hallo. noen tips på hvor man får kjøpt litt stilige mammaklær? har ikke fått mage enda da men den spretter jo ut etterhvert[:D]
ORIGINAL: Labben
Min erfaring er at det ikke finnes noe som heter stilige mammaklær... designere tror visst at man mister all sans for mote i det man blir gravid. Jeg har slitt meg i håret over dårlig utvalg i mammabutikker og dårlig utvalg i klær hos butikker som har mammaklær. Dette bør være en gullgruve for en nyutdannet klesdesigner som vil skape sitt eget merke! Argggghhhhhh! I Bergen er det rett og slett ikke mulig å oppdrive en ytterjakke som ser normal ut for gravide, vårjakker har de rett og slett ikke! Og er det noen som faktisk har funnet en mammabukse som er behagelig å gå med? Jeg har en som er for lav i livet, en som siger og en selebukse som jeg føler meg som en kjempebaby i. Dobbelarghhhh!