Mammaklær

Attpåklatt85

Betatt av forumet
Skuddårsspirene 2024
Vet det er flere nettbutikker å bestille fra, men kunne tenkt meg en fysisk butikk så jeg kan prøve. H&M har men Moss hvor jeg bor har en liten avdeling med svært lite utvalg. Noen som vet om butikker med mammaklær?/ evt H&M med en litt bedre avdeling? :)
 
Vet det er flere nettbutikker å bestille fra, men kunne tenkt meg en fysisk butikk så jeg kan prøve. H&M har men Moss hvor jeg bor har en liten avdeling med svært lite utvalg. Noen som vet om butikker med mammaklær?/ evt H&M med en litt bedre avdeling? :)
Hm på østfoldhallen har iallefall noe.. :)
 
Hm på østfoldhallen har iallefall noe.. :)
Takk :) er liksom litt greit å kunne prøve. Men de sa på hm mosseporten at jeg kunne bare bestille på nett med levering til butikken(gratis) så kunne jeg prøve der og bare ta med meg det jeg ville ha. Det funker jo:D
 
Takk :) er liksom litt greit å kunne prøve. Men de sa på hm mosseporten at jeg kunne bare bestille på nett med levering til butikken(gratis) så kunne jeg prøve der og bare ta med meg det jeg ville ha. Det funker jo:D
Ja, du kan bestille det hjem å levere det tilbake der også.. :P
 
Kappahl har noe og Lindex også. Men vet generelt at butikkene ofte ikke prioriterer å ha såå mye av det i butikk. Ofte må man bestille og evt sende tilbake. Fordelen med nevnte butikker er som hos hm; du kan bestille til butikk og levere tilbake gratis.

Ellers så har du mye div hos Zalando ol, mamalicious, boobdesign og mamajules. Alle disse er dog på nett…
 
Jeg har bestilt fra Zalando, siden det er så god ordning for returer og god kundeservice :Heartred
 
Favorittplaggene mine ble kjøpt på Ullared, om noen har tenkt seg dit i løpet av svangerskapet. Vet ikke om de fortsatt har mammaklær, men nesten rart hvis ikke. Har så lyst til å dit igjen!! Men litt for langt å kjøre
 
Vet det er flere nettbutikker å bestille fra, men kunne tenkt meg en fysisk butikk så jeg kan prøve. H&M har men Moss hvor jeg bor har en liten avdeling med svært lite utvalg. Noen som vet om butikker med mammaklær?/ evt H&M med en litt bedre avdeling? :)
Kanskje HM i Tønsberg har :-) De har vært fall en stor butikk på 2 etasjer, så ville vært rart hvis dem ikke har noe :-)
Da er det jo bare å ta ferja over også buss fra Horten :-)
 
Favorittplaggene mine ble kjøpt på Ullared, om noen har tenkt seg dit i løpet av svangerskapet. Vet ikke om de fortsatt har mammaklær, men nesten rart hvis ikke. Har så lyst til å dit igjen!! Men litt for langt å kjøre
Det har de! Og masse fint til baby også så jeg sist jeg var der :P
 
Jeg kjøpte bukser på HM sist. Passformen var helt grei for meg, men er ikke imponert over holdbarheten. De var så og si utslitt etter at jeg brukte dem siste halvdel av graviditeten forrige gang. Hadde riktignok bare to jeg rullerte på, men brukte også mye kjoler og løst joggetøy som passa lenge/samboeren sine klær da jeg var hjemme.

Er det andre merker som holder bedre?
 
Må bare få skryte av boohoo sine nettsider. Mammaklærne der er så stilige og så billige!! Litt sånn H&M-kvalitet typ. Og det er ikke toll på klærne opp til 3500 (for totalpris med frakt), fordi det er en voec-bedrift.
 
Må bare få skryte av boohoo sine nettsider. Mammaklærne der er så stilige og så billige!! Litt sånn H&M-kvalitet typ. Og det er ikke toll på klærne opp til 3500 (for totalpris med frakt), fordi det er en voec-bedrift.
Hvordan er de i størrelsen? Har aldri hørt om de før, men nå har jeg en hel bunch med klær i handlekurven :hilarious:
 
Back
Topp