Mammaklær

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Altfor tidlig å tenke på, sånn egentlig, men hvor har de fine ammeklær? Helst i store str...

Har så lyst på den, men siden har fått dårlig anmeldelse (i Norge vel og merke) ‍♀️ hvis noen finner noe lignede andre steder skrik gjerne ut ❤️

Har så lyst på den, men siden har fått dårlig anmeldelse (i Norge vel og merke) ‍♀️ hvis noen finner noe lignede andre steder skrik gjerne ut ❤️

Hvor har du sett at de har fått dårlig anmeldelser? Har bare sett gode, og bestilt derfra i går :bag: :banghead:

Jeg har bestilt fra den nettsiden et par ganger, vært veldig fornøyd med varene :happy:

Zizzi har fått mammaklær, værtfall på nett! Ingen erfaring med det eller sjekket det ut på no vis, bare registrert at de har fått og vet de er gode på fine og ordentlige klær i store størrelser sånn ellers

Jeg har handlet på H&M og Zalando de forrige gangene jeg gikk gravid. Og finn da såklart

Det jeg har handla på bonprix har jeg ikke vært fornøyd med iallefall. Merkelig størrelser, og langt fra som forespeilet på bilder. Men det er ganske lenge siden. Er fornøyd med zalando av mammaklær.

Back
Topp