Mammaklær

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
Vet ikke om det finnes en tråd om det allerede.*sorry i såfall*

Merker at buksene mine begynner allerede å bli trang over magen :wideyed:

Hvilke bukser og andre klær anbefaler dere til jobb og hverdags. Gjerne med bilde og link om dere har.

Om dette går bra så blir jeg vel ekstra stor med to i magen?

Vet ikke om det finnes en tråd om det allerede.*sorry i såfall*

Merker at buksene mine begynner allerede å bli trang over magen :wideyed:

Hvilke bukser og andre klær anbefaler dere til jobb og hverdags. Gjerne med bilde og link om dere har.

Om dette går bra så blir jeg vel ekstra stor med to i magen?
Til første hadde jeg et par vanlige sorte med «mamma-strikken» i livet fra H&M, ellers gikk det i en del vanlige klær, i større størrelse :p vet flere har anbefalt zalando! :happy:

Har fått sånn gravidtights fra H&M av mannen. Den er god. Har brukt den de dagene jeg har vært som mest oppblåst. Har én jeans jeg passer nå foruten den :-p

Jeg elska HM sine mamma jeans! Men, litt tidlig for det ennå. Passer ingen av jeansa mine, så går mest i treningstights, wearefit sine er gode for de går godt over magen ;)

Har tatt fram bukse allerede, har bare 1 da, men den ligger klar, og en shorts til sommeren de er kjøpt på H&M. Har også en kjole forsåvidt, ☺️ Men det er også mer til sommeren. Må til innkjøp på noe mer etterhvert

Jeg har kjøpt gravid tights fra HM. Har en stillesittende jobb, og er allerede ubehagelig med noe som klemmer over nedre del av magen. Disse var veldig behagelig å ha på :)

Bare jeg som allerede har og går i klær som ikke strammer og kan vokse i?
Altså har nok av løse strømpiser og vide kjoler, gensere leggings og stuff til å holde meg nesten frem til termin vil jeg tro

De andre gangene jeg var gravid ble jeg aldri så stor at jeg trengte andre klær enn de jeg allerede hadde. Denne gangen er jeg allerede oppblåst og veier like mye nå som jeg gjorde som høygravid sist :wacky:
Så jeg tar gjerne i mot tips til gravidklær jeg også. Har én vid bukse med strikk i livet som jeg nå tar helt oppunder puppene for å slippe å være kvalm hele dagen, men det er helt innafor på hjemmekontor. Er verre når jeg må tilbake på kontoret og skal se litt mer anstendig ut :glasses7:knegg:

De andre gangene jeg var gravid ble jeg aldri så stor at jeg trengte andre klær enn de jeg allerede hadde. Denne gangen er jeg allerede oppblåst og veier like mye nå som jeg gjorde som høygravid sist :wacky:
Så jeg tar gjerne i mot tips til gravidklær jeg også. Har én vid bukse med strikk i livet som jeg nå tar helt oppunder puppene for å slippe å være kvalm hele dagen, men det er helt innafor på hjemmekontor. Er verre når jeg må tilbake på kontoret og skal se litt mer anstendig ut :glasses7:knegg:
Off ja, min redning på kontoret sist var mammastrømpebuksene fra HM (m.a.g.i.s.k.e.) og trikotkjoler som ikke strammet med skjorte eller genser over :)

Elsker aladdin-buksene fra Cubus! De strammer ingenting, og er såå gode å gå i. Vokser bra med magen. De har også noen lignende, men med vide ben nederst. Bodde i de hjemme sist. Har også ribbestrikka kosebukser i merinoull fra kappahl og cubus, blir nok en til i større størrelse etterhvert.

På jobb gikk det i stretchy mamma-strømpis og kjoler sist, blir nok endel av det denne gangen og. Og sommerkjoler når det blir varmere. :joyful: Vurderer å kjøpe meg en mammajeans også denne gangen. Så jeg kan se litt anstendig ut i jeans av og til og. De er jo gode til etter fødselen og ^^,

Off ja, min redning på kontoret sist var mammastrømpebuksene fra HM (m.a.g.i.s.k.e.) og trikotkjoler som ikke strammet med skjorte eller genser over :)
Godt tips! Må jeg sjekke ut. Jeg er frysepinne da så går med ullsokker og ullgenser hver dag, så fryser litt bare av tanken på kun strømpebukse :knegg:

Elsker aladdin-buksene fra Cubus! De strammer ingenting, og er såå gode å gå i. Vokser bra med magen. De har også noen lignende, men med vide ben nederst. Bodde i de hjemme sist. Har også ribbestrikka kosebukser i merinoull fra kappahl og cubus, blir nok en til i større størrelse etterhvert.

På jobb gikk det i stretchy mamma-strømpis og kjoler sist, blir nok endel av det denne gangen og. Og sommerkjoler når det blir varmere. :joyful: Vurderer å kjøpe meg en mammajeans også denne gangen. Så jeg kan se litt anstendig ut i jeans av og til og. De er jo gode til etter fødselen og ^^,
Ja, er nok noe ala det jeg har nå! Tror jeg må se etter flere slike. Gode tips! Greit å ha noe som man kan bruke litt lengre enn i 6 mnd :)

Kommer til å kjøpe en del hverdagskjoler og bruke strømpebukse til:) Og lange maxikjoler på sommeren, med mindre det er kokvarmt ute. Har noen aladin bukser/kortbukser fra Cubus også som vokste med magen:p

Shoppaholic på meg i helga :p

Back
Topp